اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس مسائل بین‌الملل مطرح شد؛

روند رو به رشد محور «مقاومت» در منطقه با محوریت ایران /تحولات چشمگیری برای جهان اسلام در راه است

روند رو به رشد محور «مقاومت» در منطقه با محوریت ایران /تحولات چشمگیری برای جهان اسلام در راه است
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: امروز محور «مقاومت» در منطقه با محوریت ایران روند رو به رشدی دارد و به‌زودی شاهد تحولات چشمگیری برای جهان اسلام خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد کرمی‌راد در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: روز مقاومت یکی از تاریخی‌ترین روزهایی است که به عنوان نقطه عطف ملتهای اسلامی در منطقه شناخته می‌شود البته بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: اگرچه بیداری اسلامی ایران در سال 57 موجب سرنگونی رژِیم ستم‌شاهی شد، اما بسیاری از کشورها چون نتوانستند با رهبری جامع و کامل به اهداف خود برسند نهضت آنان مشمول زمان شد لذا بیداری اسلامی رخ داده شده به شدت در خیلی از کشورهای عربی-آفریقایی و منطقه شکل گرفت.

,

این کارشناس مسائل بین‌الملل بیان داشت: به همین دلیل پنتاگون و مراکز مطالعاتی غرب نظیر آمریکا، اروپا و صهیونیسم سراسیمه نسبت به این موج روشن‌گرانه که در بین جوامع رخ داد عکس‌العمل نشان دادند شاید نقش احزاب و گروه‌های سیاسی در برخی کشورها همچون تونس و مصر آن چنان قوی نبود اما جوانان انقلابی موجی را راه انداختند و این باعث شد محور مقاومت شکل گیرد.

,

وی با تصریح اینکه این محور با محوریت جمهوری اسلامی در منطقه روبه رشد است و سر منشا ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد شد، خاطر‌نشان کرد: در این تردیدی نیست که به زودی شاهد تحولات چشمگیری در جهان اسلام و منطقه خواهیم بود.

,

کرمی‌راد اظهار داشت: محور مقاومت امروز بیدار است و در مقابل نقشه‌های آمریکا و ایادی آن هوشیارانه عمل می‌کند و در واقع این نقشه‌های ایادی آمریکا اعم از آل سعودی و اسرائیل در منطقه خنثی است.

,

این استاد دانشگاه افزود: در جنگ یمن مردم مقاوم یمن عرصه را بر رژیم آل سعود و حامیان او تنگ کردند و آنها نتوانستند به اهداف خود برسند همچنین در منطقه نیز در بحث داعش به عنوان سربازان نیابتی رژیم صهیونیسم و آمریکا نتوانتسند به اهداف خود دست یابند.

,

وی گفت: از سوی دیگر در ارتش سوریه به کمک سایر نیروهای مقاومت که از همه جا گسیل شدند شاهد پیشرفت‌های چشمگیر روز به روز هستیم.

,

این کارشناس مسائل بین‌الملل بیان داشت: در موضوع فلسطین، غزه  و لبنان معادله به نفع محور مقاومت پیش می رود و نقشه‌های رژیم صهیونیستی درباره محور مقاومت نقش بر آب می‌شود و نخواهند توانست مقاومت را از پا درآورند.

,

کرمی‌راد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان پاشنه آشیل محور مقاومت نقش آفرینی می کند و وزن سیاسی خود را به لحاظ ژئوپلیتیکی  در منطقه روز به روز گسترش می دهد و این باعث خشم و نگرانی آمریکا و قدرت‌های پوشالی دنیا شده بنابراین ما از همین ابزار باید به بهترین شکل استفاده و تا آخر ایستادگی کنیم تا زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه