اخبار داغ

با کاروان کرمانشاه در بازی‌های آسیایی؛

ستارگان شیرجه ایران در تلاش برای یک رکوردشکنی تاریخی

ستارگان شیرجه ایران در تلاش برای یک رکوردشکنی تاریخی
عضو تیم ملی شیرجه گفت: نتایج مسابقات تدارکاتی در طول برگزاری اردو تیم ملی شیرجه، قابل قبول بوده و امیدواریم این نتایج را در بازی‌هی آسیایی هم کسب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از   مرصاد ، ترکیب ۲ نفره شیرجه‌روهای ایران برای رکوردشکنی بی‌سابقه در بازی‌های آسیایی خود را آماده می‌کنند که یکی از آنها شهنام نظرپور ستاره شیرجه ایران و ورزشکار کرمانشاهی است. نظرپور متولد ۶۹ بوده و از سال ۷۹ عضو تیم ملی شیرجه ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   مرصاد,

در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ ژاپن بود که تیم شیرجه ایران با حضور نظرپور بعد از ۵۶ سال به مدال دست یافت و ستاره‌های شیرجه ایران افتخارآفرین شدند.

,

شهنام نظرپور عضو تیم ملی شیرجه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اردوهای ما برای بازی های آسیایی از اسفندماه سال قبل آغاز و پنج مرحله داشت که اینک در مرحله پایانی هستیم.

,

وی افزود: در این چند ماه حضور در اردو، ۲ اعزام به ایتالیا و باکو برای برگزاری اردوی تدارکاتی داشتیم که هرکدام به مدت حدود ۱۲ روز به طول انجامید که در آنها نتایج قابل قبولی کسب شد امیدواریم این نتایج را در بازی‌های آسیایی هم کسب کنیم.

,

نظرپور بیان داشت: شیرجه ورزش شرق آسیا است؛ تیم چین نفر اول المپیک و تیم‌های ژاپن، کره شمالی و جنوبی و مالزی اصلی‌ترین رقبای ما هستند که رتبه‌های برتر این رشته هستند.

,

ستاره شیرجه ایران گفت: رشته ما نوسانات زیادی دارد امیدواریم بتوانیم به رکوردهای خود نزدیک شویم و گرنه چیزی فراتر از آن چه هست باعث استرس بیشتر و عدم ارائه عملکردی موفق خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه