اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تانکر دار خبر‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق فرآوردهای نفتی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان از حمل مقادیری سوخت قاچاق مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

کردلو افزود: در این راستا ماموران با ایجاد ایست و بازرسی خودرو حامل سوخت قاچاق را که یک دستگاه کامیون تانکر دار بود در اتوبان زنجان‌- قزوین شناسایی و با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 30 هزار و 500 لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند‌.

,

وی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا از هموطنان خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند‌.

,

کشف کالای قاچاق میلیاردی در خدابنده

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف کالای قاچاق گمرکی یک میلیارد ریالی البسه و قمه در آن شهرستان خبر‌داد.

,

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی عوامل پلیس اطلاعات شهرستان خدابنده، 2 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

,

کردلو بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی هزارو 419 تیغه قمه و هزار و 710 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

,

وی ابراز کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی، برای سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه