اخبار داغ

عزم نمایندگان مجلس برای استیضاح وزرای اقتصادی دولت

عزم نمایندگان مجلس برای استیضاح وزرای اقتصادی دولت
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس عزم استیضاح وزرای اقتصادی دولت را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار، نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، ترمیم، تیم اقتصادی کابینه و تغییر سیاست‌های اقتصادی دولت امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پورمختار, وضعیت اقتصادی , تیم اقتصادی کابینه ,

وی با بیان اینکه متأسفانه مدیریت خوبی بر بازار ارز، سکه و سیاست‌های پولی مشاهده نمی‌شود، افزود: برخی از نمایندگان بارها درباره مشکلات اقتصادی به رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت تذکرهای جدی دادند اما متأسفانه دولتمردان توجهی به این هشدارها نکردند و اقدامات و سیاست‌های خود را ادامه دادند.

, بازار ارز, دولت ,

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید تیم اقتصادی خود را اصلاح، بازسازی و ترمیم کند، اظهار داشت: نمایندگان براساس بعد نظارتی مجلس پیگیر مسائل بوده و پیشنهاداتی را مطرح می‌کنند. اگر تغییری در رویکردها و سیاست‌ها مشاهده نشود، مجلس به‌دنبال استیضاح وزرای اقتصادی بوده و عزم این کار را هم دارد.

,

پورمختار با ابراز اینکه بهتر است رئیس‌جمهور خود برای تغییر تیم اقتصادی دست به کار شود پیش از اینکه مجلس بخواهد دست به کار شود، ادامه داد: اگر تیم اقتصادی دولت ترمیم نشود، وکلای ملت استیضاح وزرای اقتصادی را کلید می‌زنند.

,

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اگر رئیس‌جمهور پاسخ مثبتی در جهت رفع مشکلات مردم با ترمیم و بازسازی تیم اقتصادی دولت دهد مجلس نیز در جهت بهبود وضعیت فعلی به رئیس‌جمهور کمک می‌کند، گفت: مجلس به‌دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم است و تمام طیف‌های سیاسی روی این موضوع تأکید دارند که اولویت مجلس رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه