اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبرداد؛

بازسازی سالن هلال احمر زنجان تا دهه فجر/ مرحله تکمیلی آموزش های امدادی خبرنگاران مهر ماه برگزار می شود

بازسازی سالن هلال احمر زنجان تا دهه فجر/ مرحله تکمیلی آموزش های امدادی خبرنگاران مهر ماه برگزار می شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از بازسازی سالن هلال احمر استان زنجان خبرداد و گفت: این بازسازی تا دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمپین نذر آب به منظور حمایت از مردم استان های محروم کشور از جمله سیستان و بلوچستان،کرمان و خراسان جنوبی در کشور کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه خیرین و آحاد مردم در این کمپین مشارکت کردند، افزود: 19 استان کشور در این طرح مشارکت دارند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح کاروان سلامت به منظور توزیع اقلام غذایی و تانکرهای آب و تامین آب آشامیدنی به این مناطق اعزام شدند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: استان زنجان نیز به عنوان استان پشتیبان این طرح طی دو مرحله برخی اقلام و مواد غذایی را به این مناطق ارسال کرد.

,

میرزایی با بیان اینکه در مرحله دوم صندوق های جمع آوری کمک های مردمی در استان راه اندازی شد، ادامه داد: مردم زنجان استقبال مطلوبی از این طرح دارند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل تیم خبرنگاران بحران استان زنجان، گفت: مرحله تکمیلی آموزش های امدادی به خبرنگاران مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

,

این مسئول یادآور شد: خبرنگاران با حضور در این دوره ها از آموزش های امدادی بهره مند می شوند تا در مواقع حوادث در کنار امدادگران استان اقدام به جمع آوری اطلاعات نمایند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به فعالیت بیش از 11 هزار نفر به عنوان اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان،گفت: این افراد از سنین نوجوانی تا 29 سالگی به مردم خدمات رسانی می کنند.

,

میرزایی با بیان اینکه اعضای بالای 29 سال نیز در قالب نیروهای داوطلب امدادگر فعالیت می کنند، افزود: حمایت، مشارکت،هدایت و مهارت از دسته بندی های هلال احمر برای این افراد است.

,

وی از ارائه آموزش های رایگان به اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان خبرداد و گفت: در مناسبت های مختلف نیز نسبت به عضو گیری از علاقه مندان برای ملحق شدن به جمعیت هلال احمر استفاده می شود.

,

این مسئول تصریح کرد: طرح خادم نیز به منظور ارائه چهره به چهره آموزش ها در استان اجرایی و آموزش های لازم به مردم ارائه شده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح دادرس در 100 مدرسه استان زنجان با همکاری آموزش و پرورش، ادامه داد: آموزش های لازم به غنچه های هلال احمر نیز در مهدکودک های استان ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه