اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان:

افزایش ۸۲ درصدی درآمدهای کمیته امداد استان سمنان در ۴ ماه نخست امسال/ جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از صندوق‌های صدقات

افزایش ۸۲ درصدی درآمدهای کمیته امداد استان سمنان در ۴ ماه نخست امسال/ جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از صندوق‌های صدقات
محمد قوسی گفت: مجموع درآمدهای کمیته امداد استان طی چهارماه نخست امسال، بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از افزایش 82 درصدی درآمدهای این اداره کل در چهار ماه نخست امسال خبر داد و افزود: مجموع درآمدهای کمیته امداد استان سمنان در این مدت بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که شامل بخش‌های مختلفی نظیر صدقات، اکرام ایتام، محسنین، کفاره، زکات و ...می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شده است گفت: در استان سمنان حدود یکهزار یتیم نیازمند شناسایی شده‌اند که خوشبختانه با مشارکت نیکوکاران، هیچ‌کدام آنها بدون حامی نیستند و برای هریک از آنها نیز 7 تا 8 حامی وجود دارد.

,

قوسی با یادآوری کسب رتبه نخست کمیته امداد استان در اکرام ایتام در سال گذشته تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که نیازمند مشارکت بیشتر مردم و نیکوکاران استان در آن هستیم طرح محسنین است که شامل فرزندان بدسرپرست می‌شود.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 200 کودک نیازمند به حمایت در طرح محسنین در استان وجود دارد که تامین نیازهای اولیه این افراد، مشارکت بیشتر شهروندان را می‌طلبد.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در بخش دیگری از این گفتگو به افزایش 5 درصدی کمک‌های جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقات اشاره کرد و گفت: با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه، در 4 ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان  کمک از صندوق‌های صدقات استان سمنان جمع‌آوری شد.

,

قوسی از وجود بیش از 97 هزار صندوق صدقات، کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: 91 هزار و 166 صندوق در منازل، 4 هزار و 897 صندوق در معابر و اماکن عمومی و هزار و 446 صندوق در فروشگاه‌های استان توزیع شده است.

,

وی با بیان اینکه تنها 3 درصد از جمعیت استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند گفت: استان سمنان از لحاظ تعداد نیازمندان، نسبت به بسیاری از نقاط کشور وضع به مراتب مطلوب‌تری دارد و در صورت مشارکت بیشتر شهروندان می‌تواند به الگویی برای سراسر کشور تبدیل شود.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به افزایش 2 و نیم برابری مراجعین موردی به این اداره کل در سالجاری نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: نوسانات اقتصادی ماه‌های اخیر، آثار منفی فراوانی در معیشت خانواده‌های نیازمند داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه