اخبار داغ

بررسی اتهامات مطرح‌شده در نشست استیضاح وزیر کار

بررسی اتهامات مطرح‌شده در نشست استیضاح وزیر کار
عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و قوه قضائیه باید اتهامات مطرح‌شده در جلسه استیضاح وزیر کار را بررسی و با متخلفان برخورد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهامات مطرح‌شده در جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس گفت: هرچقدر با افراد متخلف در هر جایگاهی که باشند با قاطعیت برخورد شود، نه تنها نظام آسیب نمی‌بیند بلکه انقلاب تقویت می‌شود و اعتماد عمومی بیشتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مجلس شورای اسلامی, استیضاح وزیر کار ,

عضو هیأت رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اتفاق تلخی که در جلسه استیضاح وزیر کار افتاد حاکی از دمل‌های چرکینی بود که در لایه‌های مدیریتی کشور وجود دارد و نمی‌شود آن را انکار کرد. من نماینده‌ای را می‌شناسم که مسئول دفتر خود را به شرکت‌های زیرمجموعه بیمه‌ای تحمیل کرده. من نماینده‌ای را می‌شناسم که ده‌ها بار با لابیگری و وارد آوردن فشار به دنبال این است که مدیری را تحمیل کند تا رأی دوره بعدش را جمع کند.

,

گودرزی خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که از اوضاع و احوال کشور و وضعیت صندوق‌ها بی‌خبر باشد و به دنبال جمع کردن رأی خود مابه‌ازای تضعیف صندوق‌ها و شرکت‌ها و دستگاه‌ها باشد، لیاقت نمایندگی ندارد.

,

وی افزود: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان باید اتهامات مطرح‌شده در جلسه استیضاح وزیر کار را در دستورکار خود قرار دهد و به طور جد آن را پیگیری کند و اگر افرادی متهم و باعث آبروریزی کل مجلس هستند، برخورد لازم با این افراد صورت گیرد که آبروی تمام مجلس که در رأس امور است فدای دنیاطلبی و منفعت‌طلبی یک عده خاص قرار نگیرد.

,

عضو هیأت رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت:‌ قوه قضائیه نیز باید در ارتباط با این مسئله به تکلیف خود عمل کند. اگر اتهاماتی که مطرح شده صحت ندارد، باید با فردی که اتهام می‌زند برخورد شود و اگر صحت دارد باید با فرد متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

,

گودرزی خاطرنشان کرد: پاسخگویی مسئولان در حوزه رفتار و عملکردشان در دوره خدمت‌شان کمرنگ شده و افراد وقتی مسئولیت‌شان تمام می‌شود و تنها دیوان محاسبات است که هزینه‌های مالی دستگاه اجرایی را رصد می‌کند و آن شخص را مؤاخذه می‌کند و سایر عملکردها را خیلی کم بررسی می‌کنند و مورد مؤاخذه قرار می‌دهند.

,

وی در پاین گفت: فضا برای متخلفان باید به گونه‌ای محدود شود که اگر این افراد از خدای خود نمی‌ترسند به خاطر ترساز افکار عمومی دست به این تخلفات نزنند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه