اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

اقدامات بسیج در زمینه مبارزه با محتکرین را به فال نیک می‌گیریم/دولت بسیج را به قربانگاه مسائل سیاسی نکشاند

اقدامات بسیج در زمینه مبارزه با محتکرین را به فال نیک می‌گیریم/دولت بسیج را به قربانگاه مسائل سیاسی نکشاند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:بسیج در تمام موارد عمل می کند و در زمینه مبارزه با محتکرین کار شایسته ای انجام داده است و ما نیز آن را به فال نیک می‌گیریم؛ به شرط آنکه دولت بسیج را به قربانگاه و مسائل سیاسی نبرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به شرایط معیشتی در سطح کشور و مبارزه با مفاسد اقتصادی و محتکرین توسط نهادهای قضائی و بسیج گفت: دشمنان قسم خورده ایران آمریکا و رژیم صهیونیستی با اطلاعات، هزینه کرد و تبلیغات می خواهند ما را به زانو در آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد:عقل سلیم ایجاب می کند که در این شرایط به قشر آسیب پذیر و متوسط جامعه توجه کنیم و اقلام اساسی آنان را به نحو احسن و قیمت ارزان در اختیارشان قرار دهیم و اولویت اولمان این باشد که اجازه ندهیم قیمت کالاهای اساسی بالا رود.

,

قاضی پور با تأکید بر اینکه تنها واحدی که می تواند به صورت رایگان به دولت کمک کند بسیج مستضعفان است، عنوان کرد: این نهاد خالصانه در تمام موارد فعالیت می کند؛ همان گونه که هم اکنون به همت این سازمان اردوهای جهادی در تابستان برگزار می شود که این مسئله اقدام مناسبی است.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج بیست میلیونی را دادند، ابراز کرد: بسیج در تمام موارد عمل می کند و در زمینه مبارزه با محتکرین کار شایسته ای انجام داده است و ما نیز آن را به فال نیک می گیریم؛به شرط آنکه دولت بسیج را به قربانگاه و مسائل سیاسی نبرد.

,

وی با تأکید بر اینکه دولت نباید از بسیج به عنوان ابزار سیاسی اقدامات خود استفاده کند، تصریح کرد: دولت قداست بسیج را نشکند.

,

قاضی پور در پایان خاطر نشان کرد: قوه قضائیه و دولت قسم یاد کنند که فرامین رهبر معظم انقلاب را حفظ و اجرا کنند؛ چرا که ما باید بدانیم در جنگ سخت اقتصادی هستیم؛ دولت نیز باید اشراف را تمام، واردات را ممنوع و  هزینه‌ها را کاهش دهد و به قشرهای آسیب پذیر کمک کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه