اخبار داغ

مدیر کل آموزش وپرورش استان مرکزی اعلام کرد:

اسکان بیش از ۹ هزار نفر روز مسافر تابستانی در مدارس استان مرکزی/آمادگی ۱۹۰ کلاس برای اسکان مسافران

اسکان بیش از ۹ هزار نفر روز مسافر تابستانی در مدارس استان مرکزی/آمادگی ۱۹۰ کلاس برای اسکان مسافران
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: از آغاز اسکان تابستانی مسافران در مدارس این استان تاکنون ۹ هزار و ۹۲۵ نفر روز در مدارس اقامت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار فولادوند مدیر کل آموزش وپرورش استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: با شروع فصل تابستان و شدت گرفتن سفر در این فصل از ۲۴ خرداد طرح اسکان مسافرین تابستانی در مدارس استان آغاز و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فولادوند با اشاره به اینکه در سطح استان ۱۴ پایگاه در آموزش و پرورش در حال خدمت رسانی به مسافرین تابستانی هستند اظهار کرد: این پایگاه ها در قالب ۱۹۰ کلاس تجهیز شده و در خدمت مسافران تابستانی هستند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: از آغاز اسکان تابستانی مسافران در مدارس این استان تاکنون ۹ هزار و ۹۲۵ نفرروز در مدارس اقامت کرده اند.

,

وی ادامه داد: از مجموع مسافران، ۴۴۶۸ نفر در اراک، ۳۸۵۴ نفر در ساوه، ۷۶۹ نفر درخمین، ۳۵۶ نفر در تفرش، ۲۳۴ نفر در محلات و مابقی در سایر شهرستان ها اسکان داده شده اند.

,

 مدیر کل آموزش وپرورش استان مرکزی گفت: اولویت اسکان ها ابتدا با فرهنگیان، کارکنان کشوری و لشکری و در نهایت سایر مردم است.

,

فولادوند در خصوص تجهیز کلاس ها، اظهار کرد: به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر در استان از سال گذشته تا کنون حذف کلاس های «ج» از رده کلاس ها و ارتقاع کلاس های «ب» به کلاس های «الف» را در دستور کار خود قرار داده ایم که این کلاس ها مجهز به سیستم گرمایش سرمایش یخچال و تلوزیون هستند .

,

مدیر کل آموزش وپرورش استان تاکید کرد: در سه ساله گذشته برای تجهیزات کلاس ها تا کنون حدود ۴۰۰ملیون تومان هزینه شده است، تجهیز و ارائه هرچه بهتر این خدمات هزینه بر بوده که لازم است اعتبارات برای آن در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه