اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

برخورد با محتکران باید قاطع و محکم باشد

برخورد با محتکران باید قاطع و محکم باشد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر گرفتاری ها و مشکلات مردم بخاطر احتکارها، سو مدیریت و نفوذی هایی است که در دستگاه های دولتی نفوذ کرده اند، خواستار برخورد قاطع مسئولین با محتکران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا عزیزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر اترک، اظهار کرد: طی چهل سال گذشته گلایه های مردم از کم و کاستی ها نبوده بلکه از بی عدالتی هایی است که انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عبدالرضا عزیزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر اترک،, عصر اترک, ،, اظهار کرد: طی چهل سال گذشته گلایه های مردم از کم و کاستی ها نبوده بلکه از بی عدالتی هایی است که انجام شده است.,

عزیزی افزود: قطعا باید با افرادی که با ارز 4200 تومانی کالا وارد کشور کرده و آن را احتکار می کنند تا به قیمت دلار 10000 تومانی بفروشند، مبارزه کنند.

,

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت ها باید با تمام نیروها و قوی تر از قبل انجام شود، گفت: عده قلیلی هستند که در جامعه التهاب ایجاد می کنند.

,

وی در پاسخ به نقش بسیج مردمی و سپاه در کشف انبارهای کالاهای احتکار شده و اعلام آمادگی فرمانده سپاه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: هردستگاهی که در این زمینه ورود کنند و بتواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کند، قابل تقدیر است و در این زمینه باید محکم عمل کرد.

,

عزیزی خاطرنشان کرد: مردم از اینکه با مفسدان اقتصادی و اخلال‌گران در بازار  با قاطعیت برخورد نمی شود، گلایه دارند و  ساماندهی وضعیت موجود را از حقوق شهروندی اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه