اخبار داغ

نماینده مردم خراسان شمالی:

کمبود هواپیما علت لغو پروازها در فرودگاه بجنورد است

کمبود هواپیما علت لغو پروازها در فرودگاه بجنورد است
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس گفت: با توجه به اینکه ناوگان هواپیمایی کشور با کمبود هواپیما روبرو است بنابراین پذیرش پروازها در فرودگاه های کمتر توسعه یافته کشور از سوی شرکت های هواپیمایی کشور مورد کم مهری قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس در گفت و گو با عصر اترک، درباره علت لغو پرواز در فرودگاه بجنورد و عدم تمایل شرکت های هواپیمایی کشور برای پذیرش پرواز از فرودگاه بجنورد اظهار کرد: به عقیده من علت اصلی این موضوعات کمبود هواپیما در ناوگان هواپیمایی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس در گفت و گو با عصر اترک،, عصر اترک, درباره علت لغو پرواز در فرودگاه بجنورد و عدم تمایل شرکت های هواپیمایی کشور برای پذیرش پرواز از فرودگاه بجنورد اظهار کرد: به عقیده من علت اصلی این موضوعات کمبود هواپیما در ناوگان هواپیمایی کشور است.,

قربانی همچنین افزود: با توجه به اینکه قیمت بلیت پروازها نیز آزاد و رقابتی شده است شرکت های هواپیمایی کشور تمایل دارند پرواز خطوطی را بر عهده بگیرند که به لحاظ تعداد مسافر و انجام پرواز برای آنان مقرون به صرفه تر باشد.

,

وی گفت: در این شرایط شرکت های هواپیمایی کشور نسبت به استان های کمتر توسعه یافته از جمله خراسان شمالی، کم مهر تر شده اند.

,

با این وجود، وی تصریح کرد: برای حل مشکلات کنسلی مستمر پروازها از فرودگاه بجنورد و ایجاد انگیزه در این شرکت ها برای پذیرش پروازهای جدید از این فرودگاه با مدیران عامل شرکت های هواپیمایی آسمان، ماهان و اترک جلسات متعددی برگزار کرده ایم و به آنان بسته حمایتی برای توجیه پرواز از این فرودگاه را ارائه داده ایم.

,

مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس خاطر نشان کرد: استانداری نیز قول مساعد برای حمایت از این بسته تشویقی را داده است.

,

قربانی افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس و مسئولان ذی ربط استان پیگیر حل مشکلات پرواز فرودگاه بجنورد هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه