اخبار داغ

فرمانده انتظامی اردستان:

برخورد اتوبوس با تریلر در اردستان ۱۹ مصدوم برجای گذاشت

برخورد اتوبوس با تریلر در اردستان ۱۹ مصدوم برجای گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: یک دستگاه اتوبوس «مان » سفید رنگ با ۲۵ نفر مسافر که از تهران به سمت شهر بابک کرمان در حال حرکت بود با یک دستگاه کامیون کشنده ماک برخورد کرده و طی این حادثه 19 نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور اردستان 19 نفر مصدوم به جای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی راس ساعت یک صبح امروز در کیلومتر دو محور اردستان به نائین در حوزه استحفاظی مرکز شهرستان، ماموران کلانتری مرکز، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و راه و شهرسازی سریعا به محل مذکور اعزام شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: بنابر اعلام ماموران حاضر در صحنه، یک دستگاه اتوبوس «مان » سفید رنگ با ۲۵ نفر مسافر که از تهران به سمت شهر بابک کرمان در حال حرکت بود با یک دستگاه کامیون کشنده ماک برخورد کرده است.

,

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه در این حادثه ۱۶ نفر از مسافران مجروح و توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: تعداد ۱۳ نفر به صورت سرپایی مداوا و تعداد 6 نفر به دلیل شدت صدمات وارده بستری شدند.

,

وی تاکید کرد: علت وقوع این حادثه بنابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه اردستان، بی احتیاطی و عدم رعایت فاصله طولی مناسب قبل از انجام سبقت توسط راننده اتوبوس اعلام شده و هر دو دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه