اخبار داغ

سازمان ملل گزارش داد؛

تعداد عناصر گروه تروریستی داعش که همچنان در عراق و سوریه حضور دارند

تعداد عناصر گروه تروریستی داعش که همچنان در عراق و سوریه حضور دارند
سازمان ملل با انتشار گزارشی جدید اعلام کرد که بین 20 تا 30 هزار تروریست داعش همچنان در عراق و سوریه حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سازمان ملل با انتشار گزارشی جدید اعلام کرد که بین 20 تا 30 هزار تروریست داعش همچنان در کشورهای عراق و سوریه حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المیادین» لبنان اعلام کرد: سازمان ملل با انتشار گزارشی جدید خبر از خسارت صدها میلیون دلاری گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه داد.

,

در این گزارش همچنین آمده است: با وجود آنکه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه شکست‌ خورده است اما همچنان بین 20 تا 30 هزار تن از آن‌ها به‌صورت مخفی در این دو کشور حضور دارند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، خسارت‌های چند صد میلیون دلاری گروه تروریستی داعش منجر شده که عناصر تکفیری گروه‌های دیگر به این گروه نپیوندند.

,

شمار زیادی از عناصر تروریستی داعش موجود دارای ملیت‌های غیر سوری و عراقی هستند و بیشتر از کشورهای عربی و غربی به این دو کشور آمده‌اند.

,

بر اساس گزارش سازمان ملل، بین سه تا چهار هزار تروریست داعش نیز در کشور لیبی حضور دارند و شمار زیادی از این گروه تروریستی به کشور افغانستان منتقل‌شده‌اند.

,

از یمن خبر می‌رسد، بین 250 تا 500 عنصر تروریستی داعش از طریق ائتلاف «عربی، غربی و رژیم صهیونیستی» به این کشور منتقل‌ شده‌اند.

,

تروریست‌های داعش در مناطق «غرب دمشق، شرق دیرالزور، ادلب، السویداء» سوریه و «مرکز کرکوک، الانبار، صلاح الدین، دیاله، نینوا و حتی بغداد» عراق به‌ صورت مخفی حضور دارند.

,

گروه تروریستی داعش در چند سال گذشته با حمایت مالی و تسلیحاتی کامل کشورهای غربی و عربی، هزاران شهروند سوری و عراقی را به خاک و خون کشیدند و خسارت سنگینی را به زیرساخت‌های این دو کشور وارد کردند.

,

نیروهای عراقی، سوری و جبهه مقاومت در چهار سال گذشته با انجام عملیات گسترده در این دو کشور توانستند به خلافت خود خوانده داعش پایان دهند و این سناریوی خطرناک عربی، غربی و صهیونیستی را با شکست روبرو کنند.

,

المیادین

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه