اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

رزمندگان یمنی انتقام حمله رژیم سعودی به کودکان استان صعده را گرفتند+ تصاویر

رزمندگان یمنی انتقام حمله رژیم سعودی به کودکان استان صعده را گرفتند+ تصاویر
رزمندگان یمنی به‌ منظور انتقام حمله اخیر رژیم سعودی به کودکان یمنی استان صعده، حمله گسترده‌ای را علیه نظامیان این رژیم در استان نجران آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اسلامی «انصارالله» با کمک ارتش یمن عملیات گسترده و وسیعی را در استان «نجران» واقع در جنوب شرق کشور عربستان به‌منظور انتقام حمله اخیر رژیم سعودی علیه کودکان یمنی استان صعده آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: نیروهای یمنی حمله گسترده‌ای را علیه پایگاه‌های نظامی نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها در جنوب استان نجران آغاز کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای یمنی با پشتیبانی یگان موشکی انصارالله توانستند با حمله وسیع خود علیه مواضع نظامیان سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها در منطقه «الهجله»، چند پایگاه را تحت کنترل خود درآوردند.

,

رزمندگان یمنی در جریان سیطره بر پایگاه‌های سعودی، ده‌ها تن از نظامیان رژیم و شورشیان را کشته و زخمی کردند و خسارت زیادی را به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کردند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، رزمندگان در این عملیات همچنین موفق شدند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را به غرامت بگیرند و باقی نظامیان سعودی و شورشیان را از منطقه فراری دهند.

,

از استان «جیزان» واقع در جنوب غرب عربستان خبر می‌رسد، یگان موشکی انصارالله بعد از شناسایی دقیق مواضع نظامیان سعودی و شورشیان، آن‌ها را با موشک کوتاه برد «بدر 1» مورد هدف قرار دادند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

,

به گفته منابع میدانی، حمله رزمندگان یمنی علیه مواضع نظامیان سعودی و شورشیان در استان‌های جنوبی عربستان به‌منظور انتقام حمله اخیر رژیم علیه کودکان یمنی استان صعده افزایش پیداکرده است.

,

جنگنده‌های رژیم سعودی پنج‌شنبه هفته گذشته، حمله گسترده‌ای را علیه یک مدرسه در شهر «ضحیان» واقع در استان صعده انجام دادند که در نتیجه، 131 تن از جمله 96 کودک شهید و زخمی شدند.

,

نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین تحولات میدانی شمال یمن

,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه