اخبار داغ

رئیس شورای شهر رشتخوار:

دولت به عنوان ویترین نظام، نقش بسیار مهمی در بحث رضایتمندی مردم دارد

دولت به عنوان ویترین نظام، نقش بسیار مهمی در بحث رضایتمندی مردم دارد
رئیس شورای شهر رشتخوار در جلسه برنامه ریزی، برنامه‌های هفته دولت گفت: برنامه های و پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت باید به گونه ای باشد، که مردم شیرینی پروژه ها و افتتاحیه ها را همواره احساس کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محمد چوپی رئیس شورای شهر رشتخوار ظهر امروز، در حاشیه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری هفته دولت در جمع مسئولین این شهرستان، گفت: دولت به عنوان ویترین نظام و انقلاب نقش بسیار مهمی می‌تواند در بحث رضایتمندی مردم داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه های امروز دشمن همواره از رضایتمندی بسیار بالایی در کشور بهره مند، است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی سطح رضایتمندی مردم ما امرروز با وجود تمام توطئه های دشمن بسیار بالاست.

,

 

,

چوپی با تاکید بر هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت و نشان دادن خدمات دولت به مردم، گفت: برنامه های و پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت باید به گونه ای باشد، که مردم شیرینی پروژه ها و افتتاحیه ها را همواره احساس کنند.

,

 

,

رئیس شورای شهر رشتخوار در ادامه با تاکید به بحث جذب نیروی های بومی متخصص در آینده نزدیک در کارخانه‌های فولادی شهرستان با در خواست از متقاضیان کار در سطح شهرستان برای مراجعه و اطلاع از نحوه برگزاری دوره های تخصصی فنی و حرفه‌ای رشتخوار، گفت: باید با اطلاع رسانی دقیق نسبت به آموزش افراد متخصص زیر نظر مجموعه فنی حرفه‌ای شهرستان اقدام تا در صورت اعلام نیاز با کمبود نیروی متخصص و بومی در شهرستان مواجه نشویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه