اخبار داغ

نماینده مردم اردستان در مجلس:

اسامی مفسدان اقتصادی واضح برای مردم اعلام می‌شود

اسامی مفسدان اقتصادی واضح برای مردم اعلام می‌شود
نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: طرحی هم به مجلس ارائه شده و به تصویب رسیده که طی آن قرار است اسامی مفسدان اقتصادی دیگر به حروف گفته نشود و واضح برای مردم اعلام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه گذشته در نشست خبری خود در اردستان اظهار کرد: برخورد با مفاسد یک قانون همیشگی دارد و یک رویکرد مقطعی که تبدیل به رویکرد ملی شود ؛ لذا نیاز بود تا رئیس قوه قضائیه دستور ویژه ای از مقام معظم رهبری دریافت کند و یک هم گرایی بین مسئولان برای مبارزه با مفاسد اجتماعی به وجود بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: طرحی هم به مجلس ارائه شده و به تصویب رسیده که طی آن قرار است اسامی مفسدان اقتصادی دیگر به حروف گفته نشود و واضح برای مردم اعلام شود.

,

نماینده مردم اردستان در مجلس در ادامه گفت: با توجه به نیاز مبرم مردم اردستان به وجود ایستگاه دریافت خون از سازمان انتقال خون درخواست می کنیم تا یک پایگاه سیار خون در اردستان ایجاد شود.

,

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه حضور وزرا در شهرستان اردستان هر کدام در جهتی بوده است، تصریح کرد: در سفر وزیر بهداشت برای یک سری امکانات همچون دستگاه سی تی اسکن زواره تسریع شده است.

,

وی تاکید کرد: با حضور وزیر مخابرات در دوره قبل حدود شش میلیارد تومان بودجه برای مخابرات شهرستان تخصیص داده شد که می توان ریز آن را در اختیار رسانه ها قرار داد.

,

نماینده مردم اردستان در مجلس خاطرنشان کرد: در سفر وزیر ورزش به شهرستان پنج میلیارد تومان بودجه درخواست شده که دستور آن خواهد آمد و اولین نتایج آن موافقت با پنج قطعه چمن مصنوعی در پنج روستا و اختصاص مبلغ پنج میلیارد ریال هم برای استخر زواره بوده است.

,

حجت الاسلام طباطبایی نژاد اعلام کرد: ساخت زمین های چمن مصنوعی فوتبال در روستاها نهضتی است که هنوز شروع نشده و فقط استارت خورده که نتایج خوبی خواهد داشت و دهستان هایی که جمعیت بیشتری داشته باشند در اولویت قرار دارند.

,

وی در خصوص سرکشی از روستاها و برگزاری جلسات تجمیعی در مرکز دهستان ها افزود: مطالباتی بوده که خود دهیاران داشته اند، لذا مشکلات آنها هم شنیده شد تا پیگیری شود؛ بخشداری ها باید پیگیر باشند و نتایج را اطلاع رسانی کنند تا مشکلات احصاء شود.

,

نماینده مردم اردستان در مجلس در خصوص خدمات چهل ساله انقلاب گفت: انقلاب از نظر فرهنگی به حضور مردم در مسائل اجتماعی و هم از نظر ارائه خدمات اجتماعی به مردم کمک کرد و در همه مسائلی که نگاه می کنید پیشرفت داشته ایم.

,

وی تنها مشکلی که امروز وجود دارد را موضوع اشتغال نام برد و گفت: هر چند قبل از انقلاب جمعیت کشور 35 میلیون نفر بوده و الان به 85 میلیون نفر رسیده و این توقعاتی که ایجاد شده به دلیل بالا رفتن تحصیلات و ایجاد علم در جامعه است.

,

سوال از رئیس جمهور تضعیف دولت نیست چون دولت خود ضعیف هست

, سوال از رئیس جمهور تضعیف دولت نیست چون دولت خود ضعیف هست, سوال از رئیس جمهور تضعیف دولت نیست چون دولت خود ضعیف هست,

حجت الاسلام طباطبایی نژاد اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اردستان رشته پرستاری داشته که در صورت برگرداندن این رشته، دانشگاه نفسی می کشد چون الان دانشگاه در حال نفس زدن است؛ از وزیر علوم و بهداشت دستوری برای این کار گرفته شده است که باید به نظر نهایی برسد.

,

نماینده مردم اردستان در مجلس عملکرد مجمع نمایندگان استان را به زعم همه نمایندگان مجلس مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این دوره نمایندگان اصفهان همگراتر بوده و با برگزاری جلسات مختلف با حضور استاندار نتایج تأثیرگذاری داشته و در مجلس هم تأثیر گذار بوده است.

,

وی در خصوص امضاء نکردن طومار سوال از رئیس جمهور گفت: ما در حین سوال اول از رئیس جمهور بودیم که هنوز آن نتیجه نداده بود و با آن دست و پنجه نرم می کردیم که رئیس جمهور را به صحن مجلس بیاوریم که موضوع سوال دیگر در خصوص برجام مطرح شد؛ لذا با توجه به نتیجه نگرفتن سوال اول امضاء نکردیم، یعنی همزمان دو سوال را قبول نداشتم و معتقدم سوال از رئیس جمهور تضعیف دولت نیست چون دولت خود ضعیف هست.

,

حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: سوالاتی که در این خصوص مطرح شده سوالات درستی بوده و اگر من هم بودم امضاء می کردم و مردم مطالبه دارند و باید جواب مجلس را رئیس جمهور بدهد چون مجلس نماینده مردم است و شما دارید جواب مردم را می دهید؛ نمی دانم چرا دولت از پاسخ به مجلس کوتاهی می کند و آن را کسر شأن می داند؛ رئیس جمهور باید بیشتر با مجلس ارتباط داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه