اخبار داغ

نماینده مردم اردستان در مجلس:

بسیج می تواند پدیده شوم احتکار را کمرنگ کند

بسیج می تواند پدیده شوم احتکار را کمرنگ کند
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این پدیده اقتصادی و این پدیده شوم احتکار که همیشه بوده، بسیج می تواند آن را کمرنگ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: در موضوع احتکار حضور مردم موثرترین نیرویی است که می تواند از احتکار جلوگیری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: بسیج یک نیروی مردمی در صحنه است و حضور بسیجی وار مردم می تواند از احتکار جلوگیری کند و کمک کننده هم خواهد بود.

,

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج می تواند این پدیده اقتصادی و این پدیده فاسد احتکار را که همیشه هم بوده، کمرنگ کند.

,

طباطبایی نژاد با بیان اینکه گزارش هایی در کشور داشته ایم که برادران بسیجی با معرفی محل های اختفا از ضربه زدن به اقتصاد جلوگیری کرده اند، تصریح کرد: از همه مردم می خواهیم که اگر محل هایی وجود دارد که کالایی در آنجا در حال احتکار است و مردم در سختی به سر می برند بسیجی وار آن را اطلاع دهند.

,

وی تاکید کرد: بسیج همیشه در کنار مردم و در شرایط سخت حضور داشته و این حضور مسئولیت مسئولان مربوطه را کم نمی کند از جمله قضائی، نظامی و انتظامی که باید موضوع را پیگیری کرده و وظیفه خود را انجام دهند، هر چند بسیجیان می توانند کمک شایانی به اقتصاد کشور کنند.

,

نماینده مردم اردستان در مجلس ابراز امیدواری کرد: این گردنه اقتصادی که برای کشور ایجاد شده و تحریم های ظالمانه ای که برای کشور دیده شده را باید با همراهی مردم و به هوش بودن همه از آن بگذریم.

,

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: مردم ضمن هوشیاری متوجه باشند خدای ناکرده از داخل همکار دشمن نشوند و احتکار نکنند که موجب محقق شدن هدف دشمن شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه