اخبار داغ

باند سارقان خودرو به ۱۲۹ فقره سرقت در کرج اعتراف کردند/ ۱۰۰ فقره تجهیزات داخل خودرو کشف شد

باند سارقان خودرو به ۱۲۹ فقره سرقت در کرج اعتراف کردند/ ۱۰۰ فقره تجهیزات داخل خودرو کشف شد
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با اعتراف به ۱۲۹ فقره سرقت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌ های متعدد خودروهای پژو و سمند در سطح شهر کرج پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی در ادامه افزود: در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد که سرقت‌ ها عموماً از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر اغلب در مقابل بوستان‌ها، پارک‌ها و جلوی ادارات دولتی و همگی با یک شیوه صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی البرز تأکید کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و مراجعه به آلبوم تصاویر سارقان سابقه‌دار به دو نفر که سابقه سرقت خودرو داشته و به‌تازگی از زندان آزادشده بودند مظنون شدند.

سردار محمدیان افزود: در بررسی‌های تکمیلی مأموران محرز شد که افراد شناسایی‌شده ساکن غرب استان تهران  هستند که به‌صورت روزانه به کرج رفت‌وآمد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از چندین شبانه‌روز تحت نظر قرار دادن رفت‌وآمد نامبردگان، درنهایت آن‌ها را سوار بر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در ابتدای جاده شهریار شناسایی و پس از صدور دستور توقف خودرو، متهمان را دستگیر و به همراه خودرو سرقتی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر ۲۹ فقره سرقت خودرو و ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو، درمجموع ۱۲۹ فقره سرقت در خیابان‌ های خلوت شهر کرج که فاقد دوربین مداربسته بود اعتراف کردند.

سردار محمدیان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان و گاراژی که متعلق به آن‌ ها بود، ۴ دستگاه خودرو سمند و ۱۰۰ فقره تجهیزات داخل خودرو کشف شد و متهمان اعتراف کردند که ۲۵ دستگاه خودرو سرقتی را نیز پس از سرقت به سایر استان‌ها انتقال داده‌اند که تلاش برای شناسایی و جمع‌آوری خودروهای مسروقه ادامه دارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه