اخبار داغ

روایت عضو خبرگان از دیدار رهبر انقلاب با آیت‌الله وحید خراسانی

روایت عضو خبرگان از دیدار رهبر انقلاب با آیت‌الله وحید خراسانی
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که محبت و علاقه آیت‌‌الله وحید خراسانی به مقام معظم رهبری در مراسم غبارروبی حرم امام رضا(ع) بار دیگر بر همگان ثابت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدهادی عبدخدایی عضو مجلس خبرگان رهبری که در مراسم غبارروبی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دیدار و احترام آیت‌الله وحید خراسانی به مقام معظم رهبری، گفت: آیت‌الله وحید خراسانی همواره علاقه خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان داده‌اند و در دیداری که در حرم امام رضا با معظم‌له داشتند، بار دیگر علاقه خود به ایشان را اثبات کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرگزاری تسنیم,

وی گفت: حضور علما در حرم امام رضا(ع) و محبت ایشان به یکدیگر نشان می‌دهد که همه زیر پرچم ائمه اطهار و امام رضا(ع) می‌توانند دور یکدیگر جمع شده و با محوریت ولایت عمل کنند. بنده در جریان دیدار کوتاه مقام معظم رهبری و حضرت آیت‌الله وحید فاصله زیادی با ایشان داشتم اما محبت و علاقه مقام معظم رهبری و حضرت آیت‌الله وحید خراسانی برای همه روشن است.

,

این عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ضدانقلاب تلاش زیادی دارد تا تصویری دلخواه خود را از مراجع تقلید و علما به مردم نشان بدهد اما واقعیت این است که علما و مراجع تقلید همواره مدافع ولایت و نظام اسلامی بوده و هستند و دشمن آرزوی خود را به گور خواهد برد.

,

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در مراسم غبارروبی با اینکه بسیاری از علما و بزرگان حضور داشتند، مقام معظم رهبری با آیت‌الله وحید خراسانی که روی ویلچر بودند، خوش‌وبش کرده جویای احوال ایشان شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه