اخبار داغ

ماجرای دستگیری عضو شورای شهرتهران چیست؟

ماجرای دستگیری عضو شورای شهرتهران چیست؟
اشتباه سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در اعلام خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران متاسفانه از سوی برخی رسانه ها، اشتباه باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته رحیم سلیمانی راد سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با بازداشت از اعضای شوراهای استان تهران اظهار کرد: در طول یک ماه اخیر 9 تن از اعضای شورهای اسلامی استان تهران به علت تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سلیمانی راد همچنین گفته بود که 6 عضو شورای روستاهای استان نیز به دلیل تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت و سلب عضویت شدند و یک نفر از اعضای شورای شهر تهران نیز به همین دلیل بازداشت شد.

,

حاشیه های یک خبر/ اشتانداری اشتباه کرد، خبر باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد

, حاشیه های یک خبر/ اشتانداری اشتباه کرد، خبر باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد, حاشیه های یک خبر/ اشتانداری اشتباه کرد، خبر باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد,

اصلاحیه استانداری پس از اعلام خبر

, اصلاحیه استانداری پس از اعلام خبر,

در پی انتشار این خبر طی تماس مجدد با سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران وی اعلام کرد که اعلام خبر دستگیری یکی از اعضای شورای شهر تهران اشتباهی سهوی از جانب وی بوده و خواستار اصلاح خبر شد.

,

در پی انتشار این خبر، رسانه های مختلف سعی در رمز گشایی از نام عضو بازداشتی شورای شهر تهران داشتند و بر همین اساس تماس هایی با اعضای این شورا گرفتند.

,

نکته جالب در همه این خبرها این بود که رسانه ها به نقل از اعضای شورای شهر تهران به تکذیب خبر باشگاه خبرنگاران پرداختند و خبرها را طوری تنظیم کردند که گویی اشتباه از جانب باشگاه خبرنگاران جوان رخ داده است. حال آنکه به اذعان روابط عمومی استانداری و با استناد به فایل صوتی موجود کاملا واضح است که اشتباه رخ داده از سوی سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران بوده است.

,

این در حالی است که خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فایل صوتی سلیمانی راد را در اختیار دارد و در آن به صراحت عنوان شده یکی از اعضای شورای شهر تهران نیز جزو بازداشت شدگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه