اخبار داغ

رئیس دانشگاه هرمزگان عنوان کرد:

هرمزگان در رتبه سوم مصرف تنباکو و چهارم کم‌تحرکی در کشور

هرمزگان در رتبه سوم مصرف تنباکو و چهارم کم‌تحرکی در کشور
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه سلامت جامعه باید مورد توجه همگان قرار گیرد، گفت: هرمزگان رتبه سوم مصرف تنباکو در کشور داراست، همچنین جز چهار استان آخر در مصرف سبزیجات، میوه و بی تحرکی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین داودی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سلامت جامعه باید مورد توجه همگان قرار گیرد، اظهار کرد: هرمزگان رتبه سوم مصرف تنباکو در کشور داراست، همچنین جز چهار استان آخر در مصرف سبزیجات، میوه و بی تحرکی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: از سال 95 تاکنون 349 پروژه مهم در حوزه سلامت به بهره برداری رسیده و همچنین تا هفته دولت سال جاری 150 پروژه دیگر نیز افتتاح می شود.

,

داودی عنوان کرد: بیمارستان 531 تختی بندرعباس فاز اول آن 30 درصد پیشرفت داشته و فاز دوم آن از یک ماه قبل شروع شده و تا سال 1400 به بهره برداری می رسد همچنین 160 تخت بیمارستانی میناب در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

,

وی ادامه داد: بیمارستان 125 تخت خوابی شریعتی بندرعباس عملیات ساخت آن به صورت جد در حال پیگیری هستیم و تا پایان سال جاری قسمت درمانی آن پایان می یابد.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در سال جاری دو بیمارستان به کمک خیرین پروژه ساخت آن شروع شده است، بیان کرد: بیمارستان 130 تختی کودکان بندرعباس به کمک خیرین سلامت تا پایان سال 1398 به بهره برداری می رسد همچنین استارد شروع ساخت بیمارستان 275 تخته پیامبر اعظم که حامی آن پالایشگاه ستاره خلیج فارس است در روزهای آتی زده می شود.

,

داودی با اشاره به اینکه میزان اعتبار پروزه هایی که در هفته دولت افتتاح می شود بیش از 400 میلیارد ریال است، عنوان کرد: با مشارکت خیرین، توسعه بخش بیماری خاص و هماتولوژی در سطح بندرعباس تا هفته دولت اجام می شود همچنین بیمارستان و اورژانس حاجی آباد به دلیل اینکه در جاده مهم ترانزیتی قرار دارد، توسعه می یابد.

,

وی با بیان اینکه شهرستان میناب سالانه هفت هزار زایمان صورت می گیرد، گفت: بیمارستان میناب به 30 تخت توسعه می یابد و کلینیک ویژه غربالگری سرطان در هفته دولت افتتاح در این شهرستان می شود.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم دانشگاه علوم پزشکی ساخت پژوهشکده آزمایشگاه، مرکز رشد و دانشکده بهداشت در دانشگاه هرمزگان است.

,
 انتهای پیام/
,
 انتهای پیام/
,
 انتهای پیام/
,
 انتهای پیام/
,
 انتهای پیام/
,
 انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه