اخبار داغ

فرزند وزیر آموزش و پرورش ساکن قطر است؟!

فرزند وزیر آموزش و پرورش ساکن قطر است؟!
وزیر آموزش و پرورش درباره پویشی که اخیرا تحت عنوان "#فرزندت ـ کجاست؟" در فضای مجازی شکل گرفته است گفت: دو فرزند دارم؛ فرزند اولم دختر و خانه‌دار است و پسرم نیز مشغول درس خواندن و گذراندن خدمت سربازی است. تا کنون فرزندانم به جز عتبات عالیات به کشور خارجی، سفر نکرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد بطحائی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه ایران نوشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه سهم تولیدکنندگان ایرانی در بازار لوازم التحریر در کشور ۱۰ درصد است گفت: ظرفیت خوبی در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و می‌توانیم سهم این تولیدات را تا ۵۰ درصد افزایش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: لازم است کیفیت کار تولیدکنندگان را افزایش دهیم. قصد داریم طی برنامه کوتاه مدت سه ساله‌ای سهم تولیدات ایرانی را در بازار لوازم التحریر تا ۵۰ درصد افزایش دهیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات ارزی برای تهیه مواد اولیه تولید لوازم التحریر اظهار کرد: برای رسیدن به نرخ رشد ۵۰ درصدی در تولید داخلی با مشکل کمتری مواجه هستیم و دولت و دستگاه‌های حاکمیتی برای حمایت از کالای ایرانی مصر هستند. هرچند گزارشاتی نشان می‌دهد که برخی تولید کنندگان، مواد اولیه را به علت مشکلات ارزی دپو کردند تا بعد از مشخص شدن قیمت ارز آنها را عرضه کنند.

,
,

بطحائی با بیان اینکه ما تمام قد جلو آمده‌ایم و فرصت ارزشمندی فراهم شده و نباید افرادی سوء استفاده کرده و موجب از دست رفتن این فرصت‌ها شوند، درباره پرسشی پیرامون پویشی که اخیرا تحت عنوان "#فرزندت_کجاست؟" در فضای مجازی شکل گرفته است گفت: دو فرزند دارم، فرزند اولم دختر و خانه دار است و پسرم نیز مشغول درس خواندن و گذراندن خدمت سربازی است. تا کنون فرزندانم به جز عتبات عالیات به کشور خارجی، سفر نکرده‌اند. روز گذشته خبرنگاری به اشتباه "عتبات عالیات" را " قطر و امارات" شنیده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه