اخبار داغ

نمایش «هرج و مرج» شهری در ورودی اصلی کرمانشاه

نمایش «هرج و مرج» شهری در ورودی اصلی کرمانشاه
وضعیت آشفته ورودی اصلی شهر کرمانشاه و عدم مسئولیت‌پذیری مسئولان در خصوص ساماندهی میدان امام (ره) موجب نمایش جلوه‌های هرج و مرج شهری در این میدان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از   مرصاد ، اگر به میدان امام (ره) شهر کرمانشاه سری بزنید خروجی این میدان به سمت شهرستان‌های غربی را با یک سیمای نابه‌سامان می‌بینید که سالهاست مسئولان وعده ساماندهی این قسمت را می‌دهند اما هنوز هم نتوانسته‌اند قدمی برای این موضوع بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

این میدان که ورودی اصلی شهر کرمانشاه نیز است با وضعیت آشفته‌ای که دارد از همان ابتدا نمایی نامناسب از هرج و مرج شهری را در ذهن مسافران بر جای می‌گذارد.

,

حضور مسافربران شخصی در اطراف این میدان پرتردد علاوه بر تشدید مشکلات ترافیکی حتی معضلات اجتماعی را در حوالی این افزایش داده است؛ وقوع نزاع و درگیری بین مسافربرهای شخصی بر سر مسافران و مشکلات دیگر نیز از پیامدهای عدم ساماندهی این موضوع است.

,

ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم از سوی افرادی که به بهانه مسافرکش در این منطقه حضور می‌یابند نیز از دیگر مشکلات اجتماعی است که مسئولان از این مشکلات یا غافلند یا نمی‌خواهند کاری برای برچیده شدن بساط این موضوع در این نقطه داشته باشند.

,

, ,

فرماندار: راهور باید برخورد کند

,

فضل‌اله رنجبر فرماندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد در مورد وضعیت ساماندهی میدان امام (ره) گفت: پلیس راهور را در شورای تامین دعوت کردیم در مورد میدان‌های آزادی و امام (ره) شهر کرمانشاه با آنها صحبت کردیم.

,

وی افزود: پلیس راهور هم کمبود نیرو دارد ولی تاکیدات لازم ر برای کنترل این نقاط به راهور شده است تا اجازه تجمع در این میادین ندهند.

,

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: راهور باید برخورد کند، آنجا محل مسافربری نیست و قاعدتا باید در ترمینال‌ها باشند، اما راهور هم باید تذکر بدهد و با آنها صحبت کند تا به محل دیگری بروند.

,

, ,

راهور: شهرداری و حمل و نقل جاده‌ای باید ساماندهی کند

,

سرهنگ شیری رییس پلیس راهور کرمانشاه هم در گفتگو با خبرنگار مرصاد گفت: ساماندهی بر عهده تاکسیرانی است و حضور مسافربرهای شخصی هم ممنوع است.

,

وی با اشاره به نیاز مسافران روستاهای اطراف شهر و شهرستان‌ها برای حضور خودروها در میادین ورودی شهر گفت: روزانه 10 تا 15 مسافربر غیرشخصی در این مناطق جمع‌اوری می‌شوند.

,

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در مورد وضعیت ساماندهی آنها هم باید خط مسیری از شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند تا حق و حقوق سایر راننده‌ها هم تضییع نشود.

,

, ,

معاون استاندار: مسافران به خودروها نیاز دارند!

,

مهرداد سالاری، معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: مسافران شهرستان به حضور این خودروها نیاز دارند.

,

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی این میدان بیان داشت: تقاطق غیرهمسطح در این میدان طراحی می‌شود.

,

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: یکی از مسائل شورای ترافیک هم تقویت راست‌گردهاست که تا زمان افتتاح تقاطع که در حال حاضر شهرداری درگیر تملک اطراف این میدان است.

,

سالاری بیان داشت: در حال بررسی ایجاد یک ایستگاه تخلیه برای مسافران در این منطقه هستیم و امیدواریم این موضوع را تا پایان سال جاری به تیجه برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه