اخبار داغ

۱۰ شخصیت محبوب دانش‌آموزان ایرانی «آمریکایی» هستند

۱۰ شخصیت محبوب دانش‌آموزان ایرانی «آمریکایی» هستند
مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی گفت: در سال ۹۲، حجم توجه به شخصیت های خارجی بسیار بالا بود و ما تلاش کردیم که در این مدت به سمت نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی حرکت کنیم؛ در نظرسنجی صورت گرفته، ۱۰ شخصیت محبوب دانش‌آموزان ایرانی «آمریکایی» بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ششمین نمایشگاه ایران نوشت امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی در این مراسم به اقتصاد بازار لوازم التحریر اشاره کرد و اظهار کرد: حجم بازار لوازم التحریر در کشور ۴ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود و حجم گسترده‌ای از آن به تولیدکنندگان خارجی اختصاص دارد اما اگر این بازار در دست تولیدکنندگان داخلی باشد، ۵۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در بُعد فرهنگی لوازم التحریر، کاراکترها نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند البته کاراکترها در حوزه کودک و نوجوان در ۱۶ حوزه مانند لوازم التحریر و لوازم اتاق خواب نقش‌آفرین هستند که عمده کاراکترها غیر بومی و متعارض با نظام اسلامی است مثلاً خشونت را ترویج می‌کند.

حسینی اظهار کرد: در سال ۹۲، حجم توجه به کاراکترهای خارجی بسیار بالا بود و ما تلاش کردیم که در این مدت به سمت نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی حرکت کنیم؛ در نظرسنجی صورت گرفته،  ۱۰ کاراکتر محبوب دانش‌آموزان ایرانی «آمریکایی» بودند.

وی با بیان اینکه در تولیدات خارجی به سلامت نوجوانان توجه نمی‌شود، گفت: در تولیدات داخلی تلاش می‌شود سلامت دانش‌‌آموزان در اولویت باشد.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی اظهار کرد:تاکنون ۱۰۰ تولید کننده برای نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی پای کار آمدند و امسال بیش از یک‌هزار محصول جدید داریم و با همت آموزش و پرورش در ۷۰۰ نقطه آموزشی و چند هزار فروشگاه، نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی عرضه می‌شود. 

انتهای پیام/

 
 
,

سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی در این مراسم به اقتصاد بازار لوازم التحریر اشاره کرد و اظهار کرد: حجم بازار لوازم التحریر در کشور ۴ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود و حجم گسترده‌ای از آن به تولیدکنندگان خارجی اختصاص دارد اما اگر این بازار در دست تولیدکنندگان داخلی باشد، ۵۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در بُعد فرهنگی لوازم التحریر، کاراکترها نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند البته کاراکترها در حوزه کودک و نوجوان در ۱۶ حوزه مانند لوازم التحریر و لوازم اتاق خواب نقش‌آفرین هستند که عمده کاراکترها غیر بومی و متعارض با نظام اسلامی است مثلاً خشونت را ترویج می‌کند.

حسینی اظهار کرد: در سال ۹۲، حجم توجه به کاراکترهای خارجی بسیار بالا بود و ما تلاش کردیم که در این مدت به سمت نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی حرکت کنیم؛ در نظرسنجی صورت گرفته،  ۱۰ کاراکتر محبوب دانش‌آموزان ایرانی «آمریکایی» بودند.

وی با بیان اینکه در تولیدات خارجی به سلامت نوجوانان توجه نمی‌شود، گفت: در تولیدات داخلی تلاش می‌شود سلامت دانش‌‌آموزان در اولویت باشد.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی اظهار کرد:تاکنون ۱۰۰ تولید کننده برای نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی پای کار آمدند و امسال بیش از یک‌هزار محصول جدید داریم و با همت آموزش و پرورش در ۷۰۰ نقطه آموزشی و چند هزار فروشگاه، نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی عرضه می‌شود. 

انتهای پیام/

 
 
,

سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی در این مراسم به اقتصاد بازار لوازم التحریر اشاره کرد و اظهار کرد: حجم بازار لوازم التحریر در کشور ۴ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود و حجم گسترده‌ای از آن به تولیدکنندگان خارجی اختصاص دارد اما اگر این بازار در دست تولیدکنندگان داخلی باشد، ۵۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در بُعد فرهنگی لوازم التحریر، کاراکترها نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند البته کاراکترها در حوزه کودک و نوجوان در ۱۶ حوزه مانند لوازم التحریر و لوازم اتاق خواب نقش‌آفرین هستند که عمده کاراکترها غیر بومی و متعارض با نظام اسلامی است مثلاً خشونت را ترویج می‌کند.

حسینی اظهار کرد: در سال ۹۲، حجم توجه به کاراکترهای خارجی بسیار بالا بود و ما تلاش کردیم که در این مدت به سمت نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی حرکت کنیم؛ در نظرسنجی صورت گرفته،  ۱۰ کاراکتر محبوب دانش‌آموزان ایرانی «آمریکایی» بودند.

وی با بیان اینکه در تولیدات خارجی به سلامت نوجوانان توجه نمی‌شود، گفت: در تولیدات داخلی تلاش می‌شود سلامت دانش‌‌آموزان در اولویت باشد.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی اظهار کرد:تاکنون ۱۰۰ تولید کننده برای نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی پای کار آمدند و امسال بیش از یک‌هزار محصول جدید داریم و با همت آموزش و پرورش در ۷۰۰ نقطه آموزشی و چند هزار فروشگاه، نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی عرضه می‌شود. 

انتهای پیام/

 
,

سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی در این مراسم به اقتصاد بازار لوازم التحریر اشاره کرد و اظهار کرد: حجم بازار لوازم التحریر در کشور ۴ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود و حجم گسترده‌ای از آن به تولیدکنندگان خارجی اختصاص دارد اما اگر این بازار در دست تولیدکنندگان داخلی باشد، ۵۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

,

وی ادامه داد: در بُعد فرهنگی لوازم التحریر، کاراکترها نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند البته کاراکترها در حوزه کودک و نوجوان در ۱۶ حوزه مانند لوازم التحریر و لوازم اتاق خواب نقش‌آفرین هستند که عمده کاراکترها غیر بومی و متعارض با نظام اسلامی است مثلاً خشونت را ترویج می‌کند.

,

حسینی اظهار کرد: در سال ۹۲، حجم توجه به کاراکترهای خارجی بسیار بالا بود و ما تلاش کردیم که در این مدت به سمت نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی حرکت کنیم؛ در نظرسنجی صورت گرفته،  ۱۰ کاراکتر محبوب دانش‌آموزان ایرانی «آمریکایی» بودند.

,

وی با بیان اینکه در تولیدات خارجی به سلامت نوجوانان توجه نمی‌شود، گفت: در تولیدات داخلی تلاش می‌شود سلامت دانش‌‌آموزان در اولویت باشد.

,

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی اظهار کرد:تاکنون ۱۰۰ تولید کننده برای نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی پای کار آمدند و امسال بیش از یک‌هزار محصول جدید داریم و با همت آموزش و پرورش در ۷۰۰ نقطه آموزشی و چند هزار فروشگاه، نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی عرضه می‌شود. 

انتهای پیام/

,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه