اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد؛

برخورد قضایی با ذبح دام در معابر عمومی خلیل آباد

برخورد قضایی با ذبح دام در معابر عمومی خلیل آباد
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه کشتار دام در ایام عید قربان و محرم باید در کشتارگاه انجام شود و از ذبح دام در معابر جلوگیری به عمل خواهد آمد، بیان کرد: هیچ شخص و هیئت مذهبی حق ذبح دام در معابر عمومی ندارند و اگر شاهد ذبح دام در معابر عمومی باشیم قطعا برخورد قضایی انجام خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خلیل آباد ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)  اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که حضور مردمی را می طلبد ازدواج آسان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه بهترین ازدواج، آسان ترین آن است، خاطرنشان کرد: باید بستر ازدواج به آسان ترین شکل ممکن با حضور روحانیون خیرین و سازمان های مردم نهاد فراهم شود  وشبکه بهداشت و درمان باید در حوزه راه اندازی تشکل مردم نهاد در زمینه ترویج ازدواج آسان پیشگام باشد

,

فرماندار خلیل آباد دستیابی به اهداف سند سلامت شهرستان را از اهداف مهم کار گروه دانست، تصریح کرد: شرح وظایف ابلاغی باید به دستگاه های مختلف ارسال شود و یکی از موضوعاتی که باید پیگیری شود همین سند سلامت شهرستان است و برای رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت همه جانبه مردم هستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه بالابردن سطح آگاهی مردم و سطح سواد بهداشتی مردم بسیار حائز اهمیت است، اذعان کرد: مزده، دهنو و جعفر آباد از جمله روستاهای هدف روستای پاک  در شهرستان هستند که باید کارگاه های آموزشی در حوزه سلامت و درمان در این روستاها برگزار شود.

,

شاکری با بیان اینکه ساماندهی دفن بهداشتی زباله ها از مصوبات کار گروه است و باید شاخص ها و حداقل استاندارد های مد نظر محیط زیست برای دفن اصولی زباله ها رعایت شود، عنوان کرد: بحث زباله گردها باید ساماندهی و نتیجه آن ظرف یک هفته آینده به فرمانداری ارسال شود.

,

وی با اشاره به اینکه نواقص کشتارگاه باید هر چه زودتر برطرف شود، تشریح کرد: شهرداری اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر انجام داده است ولی معایب مد نظر بهداشت محیط برطرف شود.

,

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کشتار دام در ایام عید قربان و محرم باید در کشتارگاه انجام شود و از ذبح دام در معابر جلوگیری به عمل خواهد آمد، بیان کرد: زیبنده نیست که هنوز ذبح دام در معابر عمومی انجام گیرد و هیچ شخص و هیئت مذهبی حق ذبح دام در معابر عمومی ندارند و اگر شاهد ذبح دام در معابر عمومی باشیم قطعا برخورد قضایی انجام خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه