اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با دانا:

مجلس یک دست نیست/ مشکلات اقتصادی ناشی از عدم نظارت صحیح مجلس است

مجلس یک دست نیست/ مشکلات اقتصادی ناشی از عدم نظارت صحیح مجلس است
این نماینده مجلس با بیان اینکه نمی توانم نمره خاصی به عملکرد نظارتی مجلس بدهم، اظهار داشت: متاسفانه از عملکرد نظارتی مجلس راضی نیستم.
[

احدآزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص چگونگی نحوه عملکرد نظارتی مجلس دهم در طول دوسال گذشته اظهار داشت :در شرایط فعلی کشور که شاهد برخی از مشکلات مانند معیشت، اقتصاد، به هم ریختن بازار ارز و سکه هستیم همه این مشکلات ناشی ازعدم نظارت صحیح مجلس شورای اسلامی است که ما باید وقت بیشتری برای نظارت می گذاشتیم که متاسفانه این کار را نکردیم و باید کم کاری مجلس در حوزه نظارت جبران شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, :,

وی افزود: مجلس، نهادی است که می‌تواند قانون‌گذاری و نظارت کند، در حوزه قانون‌گذاری ما خلاء خاصی نداریم و بنده احساس می کنم کشور نیاز چندانی به قانون‌گذاری ندارد مگربرخی موارد که نیاز به قانون وجود داشته باشد اما درحوزه نظارت بسیار ضعف داریم.

, .,

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمی توانم نمره خاصی به عملکرد نظارتی مجلس بدهم، اظهار داشت: متاسفانه از عملکرد نظارتی مجلس راضی نیستم، البته نکته‌ای که وجود دارد این است، زمانی که شما از لفظ نمایندگان به طور جمع استفاده می‌کنید برای یک مجلس یک دست است در حالی که مجلس فعلی یک مجلس یک دست نیست؛ لذا وقتی شما لفظ نمایندگان را به کار می‌برید باید بگویید که منظورتان کدام نمایندگان؟ و یا کدام فراکسیون نمایندگان ولایی، امید، مستقلان ولایی است؟ نظر اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی که بنده نیز عضو آن هستم این است که باید بعد نظارتی مجلس را تقویت کنیم و مردم نیز انتظارشان از ما اعلام نظارت بیشتر است، اما متأسفانه این اتفاق تاکنون رخ نداده است به این فراکسیون از مجلس نمره بالایی می دهم.

,

نماینده مردم ملایر گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی استیضاح 3 وزیر دولت را در دستور کار دارد وپیش از این نیز سه وزیر را استیضاح کرد،اما بقیه ارکان مجلس سکوت کردند و ما را یاری نکردند.

,

 

,

این مشکل کم کاری بقیه نمایندگان از ما نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه