اخبار داغ

خبر فوری؛

توهین رئیس اداره راه و شهرسازی یکی از شهرستان های استان به یک خبرنگار

توهین رئیس اداره راه و شهرسازی یکی از شهرستان های استان به یک خبرنگار
رئیس اداره راه و شهرسازی یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل درج یک خبر، با خبرنگاری تماس گرفته و پس از صحبت هایی که در این باره میان آن ها رد و بدل می شود، این فرد، خبرنگار مربوطه را تهدید به کتک زدن می کند و با الفاظی رکیک به او توهین می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس هفدهم مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است و در این روزها قشر خبرنگار بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه هستند حتی کسانی که با خبرنگاران و اصحاب رسانه رابطه چندان خوبی نیز ندارند، این روزها به فکر تجلیل از خبرنگاران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, هفدهم مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است و در این روزها قشر خبرنگار بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه هستند حتی کسانی که با خبرنگاران و اصحاب رسانه رابطه چندان خوبی نیز ندارند، این روزها به فکر تجلیل از خبرنگاران هستند.,

 

,

بدون شک تعامل همراه با نقد سازنده میان خبرنگاران و مدیران و مسئولان می تواند به پیشرفت یک شهر و منطقه کمک کند و باعث پویایی بیشتر و بهتر سازمان ها و نهادها شود.

, بدون شک تعامل همراه با نقد سازنده میان خبرنگاران و مدیران و مسئولان می تواند به پیشرفت یک شهر و منطقه کمک کند و باعث پویایی بیشتر و بهتر سازمان ها و نهادها شود. ,

 

,

در حالی که از مدیران چنین برخوردی انتظار می رود اما متاسفانه در برخی موارد مشاهده می شود که برخی از مدیران رابطه بسیار ناپسند و زشتی با خبرنگاران دارند.

,

 

,

در یکی از این موارد رئیس اداره راه و شهرسازی یکی از شهرستان های استان به دلیل درج یک خبر، با خبرنگاری تماس گرفته و پس از صحبت هایی که در این باره میان آن ها رد و بدل می شود، این فرد خبرنگار مربوطه را تهدید به کتک زدن می کند و با الفاظی رکیک به او توهین می کند.

,

 

,

این موضوع در وهله اول می تواند بسیار ساده به نظر برسد و تنها در همین توهین و تهدید خلاصه شود اما باید ببینیم خبری که درباره این اداره درج شده است و این مدیر خواستار برداشتن خبر از روی خروجی سایت شده است، چه پشت پرده هایی داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه