اخبار داغ

در طرح برخورد با محتکران؛

۴ انبار لوازم خانگی در خرم آباد شناسایی شد/ الزامی بودن درج قیمت بر روی اجناس

۴ انبار لوازم خانگی در خرم آباد شناسایی شد/ الزامی بودن درج قیمت بر روی اجناس
فرمانده سپاه خرم آباد گفت: در طرح برخورد با محتکران بیش از چهار انبار لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و همچنین ۱۹۰ تن برنج قاچاق کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در گفت و گو با سفیرافلاک  یکی از مأموریت های سپاه را رصد کردن تمام عرصه ها برشمرد و گفت: در حال حاضر که با جنگ اقتصادی مواجه هستیم به صورت لحظه به لحظه کار رصد را انجام می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی افزود: زمانی که نوسانات بازار شروع شد احساس تکلیف کردیم که با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بسیج به دستگاه های دولتی کمک کنیم برای همین جلسه ای با هماهنگی سپاه خرم آباد و با حضور مدیران دستگاه های مرتبط از جمله تعزیرات، صنعت و معدن، جهادکشاورزی، اصناف، علوم پزشکی و فرماندار برگزار شد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد اظهار داشت: طبق گزارشات مدیران در جلسه تنظیم بازار مشخص شد که مشکلی در زمینه تأمین کالا وجود ندارد اما در سیستم توزیع و نظارت ضعیف عمل می شود.

,

 

,

سرهنگ بازگیر عنوان کرد: طی جلسه ای با آقای ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی خواستیم که از دولت مطالبه گری شود که چرا قیمت ها یک شبه بالا می روند و چرا اجناس در بازار نیست دستگاه های دولتی در این زمینه چه کارهایی انجام می دهند.

,

 

,

بازگیر

, بازگیر,

 

,

وی با اشاره به شناسایی انباهای محتکران تصریح کرد: در طرح برخورد با محتکران بیش از چهار انبار لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و همچنین ۱۹۰ تن برنج قاچاق کشف و ضبط شد.

,

 

,

فرمانده نیروی مقاومت بسیج خرم آباد با اشاره به اقدام قاطع در برخورد با متخلفان گفت: مردم می توانند هرگونه تخلف همچون احتکار، گرانی و عدم کیفیت کالا را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با تأکید بر این که تمام کالاهای کشف شده از محتکران به مغازه ها انتقال داده شد، بیان کرد: در مرحله دوم از طرح برخورد با محتکران، به تنظیم بازار و تثبیت قیمت ها با کمک ناظران تعزیراتی اقدام می کنیم براساس دستورالعمل همه کالاها باید دارای قیمت قانونی درج شده باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه