اخبار داغ

معین اقتصادی خانه توسعه شهر گلباف:

۸۰۰ هسته کار و زندگی در استان کرمان راه اندازی شده است / مدل اقتصادی خانه توسعه به زودی در کل کشور پیاده می شود

۸۰۰ هسته کار و زندگی در استان کرمان راه اندازی شده است / مدل اقتصادی خانه توسعه به زودی در کل کشور پیاده می شود
حسین زاده گفت: تا کنون نزدیک به ۸۰۰ هسته کار و زندگی در شهرهای کوچک و بزرگ استان کرمان راه اندازی شده است که این مدل در استان های خوزستان،چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، آذربایجان غربی،مازندران و خراسان رضوی نیز در حال پیاده سازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین حسین زاده  مدیر عامل بانک رسالت کشور و معین اقتصادی شهر گلباف در گفتگو با  راه آرمان اظهار کرد: مساله کسب و کار صرفا با پنجره اقتصاد باز نمیشود بلکه نیاز به کار فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر عامل بانک رسالت کشور و معین اقتصادی شهر گلباف ادامه داد: بانک رسالت به عنوان ابزار کار خانه های توسعه فعالیت می کند نه محور کارآفرینی و هدف ما از ایجاد خانه های توسعه این است که در جامعه جابیاندازیم که پول کار نمی سازد بلکه کار پول می سازد.

,

حسین زاده تصریح کرد: الگوی مدل سازی شده خانه های توسعه در مرحله تکثیر یا به عبارتی اسکیت آب شدن است و در اکثر شهرستان های استان کرمان در حال پیاده سازی است.

,

شعار «هر خانه، یک کارخانه» در کشور از شهر گلباف آغاز شد

, شعار «هر خانه، یک کارخانه» در کشور از شهر گلباف آغاز شد,

وی با بیان اینکه شعار “هر خانه یک کارخانه ” در کل کشور از شهر گلباف آغاز شد، خاطر نشان کرد: تا کنون نزدیک به ۸۰۰ هسته کار و زندگی در شهرهای کوچک و بزرگ استان کرمان راه اندازی شده است که این مدل در استان های خوزستان،چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، آذربایجان غربی،مازندران و خراسان رضوی نیز در حال پیاده سازی است.

,

مدیرعامل بانک رسالت کشور و معین اقتصادی شهر گلباف بیان کرد: در شهرهای بزرگ مردم می توانند با مصرف خدمات ارائه شده در این الگو شرکت کنند و در این شهرها بحث تولید را نداریم و تولید فقط مختص شهرهای کوچک است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه