اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

باید قاطعانه با محتکران برخورد شود /ورود بسیج به عرصه مقابله با احتکار قابل تقدیر است

باید قاطعانه با محتکران برخورد شود /ورود بسیج به عرصه مقابله با احتکار قابل تقدیر است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ورود بسیج به مقابله با احتکار را قابل تقدیر دانست و خواستار برخورد شدید با محتکرین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با تقدیر از اقدامات بسیج در شناسایی محتکرین اظهار داشت: بسیج از بطن مردم است و تاکنون نیز در همه عرصه‌های مختلف و شرایط حساس فعالیت‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عرصه ‌ای دفاع مقدس، سازندگی و بازسازی کشور و... را از جمله این عرصه ها و فعالیت‌های درخشش بسیج دانست.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته و معیشت و اقتصاد مردم را هدف قرار داده است، احتکار کالاهای ضروری سبب اخلال در بازار و فشار بیشتر به مردم می‌شود که لازم است با شدت با این افراد برخورد شود.

,

جاسمی با بیان اینکه در حال حاضر نیز عده‌ای سودجو به دنبال احتکار و سوءاستفاده از این شرایط هستند، گفت: به عنوان نماینده ملت توقع برخورد جدی با این زالوصفتان را دارم.

,

وی افزود: در این میان باید فرماندهان ارشد سپاه این ماموریت را با مشارکت اداره دادگستری، نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین در دستور کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه