اخبار داغ

در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛

انبار بزرگ لوازم خانگی احتکارشده در رودبار جنوب کشف شد

انبار بزرگ لوازم خانگی احتکارشده در رودبار جنوب کشف شد
در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور انبار بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در رودبترجنوب کشف و متهم دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، به همت اداره صنعت معدن و تجارت رودبار جنوب و با حضور دادستان عمومی و انقلاب رودبار و در مقابله با احتکار و نظارت بر بازار، انبار بزرگ لوازم خانگی در رودبار جنوب کشف و تمامی اجناس ضبط گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان،,


عطا پور رئیس شورای تامین شهرستان رودبارجنوب نیز در این رابطه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران اداره اطلاعات پس از رصد اطلاعاتی از فعالیت چند محتکر و احتکار لوازم خانگی ایرانی و خارجی در یک انبارهای غیرمجاز در رودبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

,
,

 

,

عطاپور ادامه داد: ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی؛ اداره صنعت معدن و تجارت؛تعزیرات،اصناف با حضور در محل و بازرسی از انبار یاد شده انواع لوازم خانگی شامل یخچال، کولر، تلویزیون و اجاق گاز کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

,

رئیس شورای تامین شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه کارشناسان در حال براورد مقدار این اجنس هستند، گفت: متهم دستگیر شده همراه با پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس نیز در این زمینه ادامه دارد.

,


میثم کریمی رییس اداره صنعت معدن و تجارت رودبار نیز  در این رابطه گفت: ارزش ریالی و لیست کالاها متعاقبا اعلام میگردد.

,
,


وی افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی از سه مکان گزارش شده در خصوص احتکار و قاچاق کالا در شهر رودبار بازدید که یک انبار احتکار اجناس و قاچاق کالا کشف و تحویل مراجع قضایی گردید.
 

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه