اخبار داغ

رئیس اداره تعزیرات فریدونکنار و بابلسر خبر داد؛

کشف بیش از ۱۶ میلیارد تومان کالای احتکار شده در فریدونکنار و بابلسر

کشف بیش از ۱۶ میلیارد تومان کالای احتکار شده در فریدونکنار و بابلسر
رئیس اداره تعزیرات فریدونکنار و بابلسر از کشف بیش از ۱۶ میلیارد تومان کالای احتکار شده در فریدونکنار و بابلسر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدجواد موحدیان در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به کشف کالای احتکار شده در این دو شهرستان اظهار کرد: طی تماس‌های مردمی و با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و اداره آگاهی تعداد زیادی از پکیج و پره شوفاژ احتکار شده در بابلسر به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان کشف و مبلغ ۱۲۲ میلیون تومان جریمه محکوم شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به‌عمل آمده در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار کالای احتکار شده ادوات کشاورزی و کمباین به ارزش ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کشف و پرونده آن به تعزیرات ارسال و در مرحله رسیدگی است.
 
رئیس اداره تعزیرات حکومتی بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: در شهرستان فریدونکنار و در بازدید از فروشگاه‌های لوازم خانگی کالاهای قاچاق لوازم خانگی خارجی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف شد که این موضوع در اداره صنعت، معدن و تجارت در دست بررسی است و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات ارائه می‌شود.
 
موحدیان با بیان اینکه کالاهای کشف شده در انبار نگهداری و پلمپ شده است، گفت: اموالی که احتکار شده بود پس از صدور حکم در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت قرار می‌گیرد و به نرخ رسمی روز به فروش می‌رسد.
 
وی گفت: جریمه تمامی موارد کشف شده به ارزش ۷۰ درصد کالاها درنظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه