اخبار داغ

اجرای طرح شهید دکتر رهنمون در مناطق محروم الیگودرز + تصاویر

اجرای طرح شهید دکتر رهنمون در مناطق محروم الیگودرز + تصاویر
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم پزشکی طرح شهید دکتررهنمون به منطقه محروم و عشایری "بزنوید" ازتوابع شهرستان الیگودرز اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا اظهار داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و گسترش روحیه خدمت به مردم علی الخصوص در اقشار محروم به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان الیگودرز تیم پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه محروم و سخت گذر روستای دستگرد از توابع بزنوید شهرستان الیگودرز اعزام شدند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: تیم پزشکی شامل: پزشک،ماما،پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و مبارزه ، دارویار این تیم را همراهی کردند.  

,

 

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو ، معاینه ، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.   

,

 

,

ملک آرا بیان کرد: اکیپ بهداشتی درمانی 10 نفره جامعه پزشکی در این برنامه تعداد بیش150 نفراز مردم منطقه مذکور از خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی رایگان بهره مند شدند وهمچنین در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت نمود. 

,

 

,

وی افزود: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی، مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن توسط کار‌شناسان مریوطه انجام شد.    

,

 

,

 

,






, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه