اخبار داغ

مرکز سینوزیت مزمن بوشهر شروع به کار کرد

مرکز سینوزیت مزمن بوشهر شروع به کار کرد
مدیر مرکز ثبت سینوزیت مزمن ومتخصص ایمونولوژی و آلرژی در بوشهرگفت : مرکز سینوزیت مزمن بوشهر امروز در درمانگاه ایثار افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شکرالله فرخی مدیر مرکز ثبت سینوزیت مزمن ومتخصص ایمونولوژی و آلرژی در گفت و گو با خبرنگار سپاس،اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز ثبت سینوزیت مزمن با هدف خدمات پژوهشی، تشخیصی و درمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: این مرکز که با هزینه ای حدود 400 میلیون تومان راه اندازی شده  دومین مرکز تخصصی سینوزیت در کشور است.

,

مدیر مرکز ثبت سینوزیت مزمن خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری انجمن آسم و آلرژی اروپا به ارائه خدمات می پردازد.

,

, ,

فرخی افزود: تمامی تجهیزات استفاده شده در این مرکز از به روزترین تجهیزات بوده و این مرکز ارتباط مستقیمی با مرکز سینوزیت اروپا دارد.

,

وی به چگونکی تشخیص و درمان سینوزیت حاد در کودکان پرداخت و افزود: ۸۰ درصد بیماران آسمی، آلرژی بینی هم دارند و می بایست حتما مورد درمان قرار گیرد.

,

این مسئول بیان کرد: با توجه به شیوع بسیار بالای بیماری سینوزیت مزمن در استان بوشهر در مقایسه با سایر مناطق دنیا و اثرات معلولیت‌زای این بیماری بر مردم و بار اقتصادی بالای آن بر جامعه و سیستم بهداشتی و درمانی، راه‌اندازی این مرکز در استان ضروری به نظر می رسید.

,

وی در پایان با اشاره به این که حدود 28 درصد مردم استان به سینوزیت مبتلا هستند گفت: امیدواریم با افتتاح این مرکز و مراجعه مردم شاهد کاهش ابتلا به سینوزیت باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه