اخبار داغ

توقف عرضه بنزین سوپر در استان بوشهر/گلایه های مردمی و جایگاه داران بوشهری

توقف عرضه بنزین سوپر در  استان بوشهر/گلایه های مردمی و جایگاه داران بوشهری
شواهد حاکی از محدودیت عرضه بنزین سوپر نه تنها در جایگاه‌های مختلف استان بوشهر بلکه در استان‌های مختلف کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ طبق گزارش رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر در ماه قبل از تامین بنزین سوپر برای استان، اما بررسی های میدانی خلاف این موضوع را نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مخاطبان سپاس طی تماس‌های تلفنی مختلف از محدودیت عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های مختلف عرضه سوخت خبر دادند و به نظر می‌رسد برخی جایگاه‌ها در بوشهر و شهرستان های این استان عرضه بنزین سوپر را متوقف کرده‌اند.

,

کمیاب شدن بنزین سوپر در جایگاههای سوخت استان بوشهر گلایه مندی رانندگان خصوصا مالکان خودروهای لوکس را در پی داشته است.

,

جایگاه های سوخت در بوشهر ماه هاست که بنزین سوپر توزیع نکرده اند و دلیل آن را تخصیص نیافتن این نوع بنزین از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عنوان می کنند.

,

گزارش های مردمی و پیگیری های میدانی خبرنگارسپاس نسبت به این مشکل  طی یک ماه اخیر توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاههای استان با درصد کمی و یا به ندرت صورت گرفته است.

,

مدیر یکی دیگر از جایگاه های سوخت در این شهرستان با ابراز گلایه از تخصیص نیافتن بنزین سوپر به این جایگاه گفت: برای تخصیص بنزین سوپر بیش از 500 میلیون ریال هزینه و تانکر و پمپ و لوله های آن را تجهیز و آماده کرده ایم ولی متاسفانه تخصیص نداده  و یا به ندرت ارائه می شود.

,

, ,

یکی از رانندگان قدیمی جاده بوشهر -فارس هم می گوید: برای تهیه بنزین سوپر به همه پمپ بنزین های شهرستان مراجعه می کنیم، ولی متاسفانه مراجعه مکرر ما بی نتیجه می ماند.

,

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور در این ارتباط در گفت و گوهای خبری کشورگفت: بر اساس جلسات مستمری که با مسئولان امر داشته ایم، محدودیت عرضه بنزین سوپر نیز تا پایان مردادماه رفع می شود.

,

بیژن حاج محمدرضا اظهار داشت: در توزیع بنزین سوپر محدودیت هایی داریم اما این محدودیت، مطلق نیست و اینگونه نبوده که به هیچ وجه بنزین سوپر عرضه نشود، بلکه عرضه این نوع بنزین کمتر از میزان تقاضای آن بوده است.

,

وی افزود: جایگاهداران هیچ تقصیری در بروز این محدودیت نداشته اند اما با این حال از مردم عذرخواهی می کنیم که در بخش توزیع بنزین سوپر آنطور که انتظار می رفت، عرضه مطلوب نبود.

,

حاج محمدرضا با بیان اینکه "با وجود بروز محدودیت در توزیع بنزین سوپر، توزیع بنزین معمولی بدون هیچ محدودیتی و به صورت 24 ساعته صورت گرفت"، گفت: از خردادماه تا امروز با رشد 8 تا 10 درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته مواجه شده ایم که پیش بینی می کنیم این میزان افزایش تقاضا برای مصرف بنزین تا پایان شهریورماه که سفرهای تابستانی ادامه دارد، ادامه پیدا کند.

,

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در زمینه تأمین و توزیع بنزین در هیچ نقطه کشور با محدودیت و یا وقفه ای مواجه نیستیم و به هر میزان مردم نیاز به بنزین داشته باشند در جایگاههای عرضه سوخت در سراسر کشور می توانند سوخت گیری کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه