اخبار داغ

گفت و گوی صمیمانه با بانوی مربی رشته کونگ فو در سنندج

گفت و گوی صمیمانه با بانوی مربی رشته کونگ فو در سنندج
مهین گلشن یکی از بانوان ورزشکار و مربی سنندجی است که در چند رشته رزمی ‌تخصص و مهارت پیدا کرده است و از همان اوان کودکی به رشته‌های رزمی ‌علاقه داشته و معتقد است که این رشته دارای تنوع زیادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مهین گلشن یکی از بانوان ورزشکار و مربی سنندجی است که در چند رشته رزمی ‌تخصص و مهارت پیدا کرده است و از همان اوان کودکی به رشته‌های رزمی ‌علاقه داشته و معتقد است که این رشته  دارای تنوع زیادی است، در ادامه با وی به گفتگو نشستیم که در ادامه می خوانید؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,


* لطفا کامل خودتون رو معرفی نمایید و بفرمایید در چه رشته ای تحصیل کرده اید ؟
مهین گلشن هستم متولد 62 و زاده شهر سنندج هستم لیسانس حسابداری اما شغل اصلیم مربی کونگ فو و مدت 18سال است که در این رشته ی ورزشی مشغول به فعالیتم و 11سال هم مشغول مربیگری کونگ فو هستم و عشق و زندگیم را در این ورزش می بینم چرا که با شوق و امید وارد این رشته ی ورزشی شدم.

,
,
,

 

,

 

,

, ,

 

,


*چطور با این رشته ی ورزشی آشنا شدی و از چه سالی وارد ورزش کنگ فو شده اید و چه کسی مشوق شما برای ورود به این رشته بود:
به ورزش های رزمی خیلی علاقمند بودم  سال78 وارد ورزش کونگ فو شدم ، زیر نظر باشگاه خانم مهرانه مرادی  جز اولین نفر شرکت کننده در باشگاه بودم  و از آن زمان با پیشنهاد ایشان،  وارد دنیای کونگ فو و با مربی های دیگر اشنا شدم.

,
,
,

 

,


*از افتخارات و مدال هایی که کسب کرده اید بگویید:
در مسابقات استانی که هرسال یکبار برگزار می شود مقام اول را بدست آورده ام و در مسابقات کشوری و دو دوره مسابقات لیگ هم شرکت داشته ام.

,
,
,

 

,


از احساستان هنگام کسب مدال  بگویید:
هر ورزشکاری آرزوی مدال گرفتن دارد چون حسی خوشایندی نسبت به موفقیتش دارد ولبخندی که مربی در هنگام کسب مدال میزند حس خوشایندت را بیشتر میکند.

,
,
,

 

,

, ,


**این بانوی موفق بجز کونگ فو به چه  رشته ی ورزشی دیگری علاقه دارد
رشته شنا وکوهنوردی علاقه زیادی دارم و هر دو رشته هم فعالیت دارم بیشتر در شنا فعال هستم.

,
,
,

 

,


* *به عنوان مربی ورزش بانوان خودتون کجا این رشته را آموزش دیدی؟
تحت نظر مربیان باتجربه وافتخار افرین استان و گذراندن دوره ها در تهران رفتم.

,
,
,

 

,


*استقبال بانوان از این رشته چطور است؟
اسقبال خوب بوده چون خانواده هایی که بچه هایشان  را به باشگاه میفرستند مرتب در حال پیگیری هستند وخیلی همکاری میکنند اکثر شاگردهایم در این 11 سال  مربیگری،  هنوز در کنارم هستند و مانندیک خانواده شدیم چون از نونهالی مشغول ورزش کردن بوده و الان هم که وارد رده سنی بزرگسالی شده اند، این افتخاری بزرگ برای یک مربی است  اما گاهی نگرانی ها هم هنوز در خانواده هایی است که فکر میکنند ورزش رزمی آسیب دیدگی زیادی دارد وبرای دخترها مناسب نیست.

,
,
,

 

,


*آیا علاقمندان باید برای فعالیت در این رشته شرایط و فاکتورهای خاصی داشته باشند؟
استعداد، پشتکار و اراده و علاقه فاکتور اصلی لازمه فعالیت در این رشته است چون برای موفقیت  تمرین مداوم میخواد اگه اراده نباشد نمیتوانند موفق باشند.

,
,
,

 

,

 

,

, ,

 

,


**مهمترین هدف شما در دنیای حرفه ای ورزش؟
مهترین اهدافم رساندن شاگردهایم به عرصه کشوری؛ ملی و بین المللی  و اینکه خود نیز سرمربی تیم ملی باشم -  خانم هایی سالم با اعتماد به نفس بالا و قدرتمند برای جامعه ای با بستر سالم و ایجاد شغل برای خانم ها هم در عرصه داوری و مربیگری مهمترین اهدافم است.

,
,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه