اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گالیکش:

ثبات و آرامش خوبی بر بازار گالیکش حاکم است / از ظرفیت عظیم شهروندان در نظارت بازار بهره می بریم

ثبات و آرامش خوبی بر بازار گالیکش حاکم است / از ظرفیت عظیم شهروندان در نظارت بازار بهره می بریم
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گالیکش گفت: شرایط روانی، ثبات و آرامش خوبی بر بازار گالیکش با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه متصدیان این عرصه به‌ویژه اعضای کارگروه تنظیم بازار حاکم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسن رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: در راستای نظارت هر چه‌بهتر و بیشتر از سطح بازار و همچنین بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان گشت مشترکی به‌اتفاق فرماندار و رئیس تعزیرات حکومتی، بازرسین اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان گالیکش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

حسن رزاقی افزود: با توجه به شرایط ویژه کشور و برنامه‌هایی که دشمنان برای واردکردن ضربه به کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه اقتصادی دارند، شرایط روانی، ثبات و آرامش خوبی بر بازار گالیکش با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه متصدیان این عرصه به‌ویژه اعضای کارگروه تنظیم بازار حاکم است.

,

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات کارگروه تنظیم بازار شهرستان، بیان داشت: اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع در خصوص اقدامات شبانه‌روزی ستاد تنظیم بازار شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است و باعث حاکم شدن آرامش در بازار می‌گردد.

,

رزاقی با اشاره به اهمیت تقویت نظارت‌ها در بازار، عنوان کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی در بحث مدیریت و پایش بازار به کمک اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بیایند تا رصد بازار و نظارت‌ها بر قیمت‌ها باقوت تداوم پیدا کند.

,

وی اظهار داشت: در امر مدیریت و نظارت بازار ضروری است از مردم کمک گرفته شود و از این ظرفیت عظیم برای پیشبرد اهداف نظارتی در حوزه بازار بهره برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه