اخبار داغ

کتک زدن وحشیانه یک مرد سیاهپوست توسط افسر پلیس آمریکایی وی را راهی بیمارستان کرد

کتک زدن وحشیانه یک مرد سیاهپوست توسط افسر پلیس آمریکایی وی را راهی بیمارستان کرد
یک افسر پلیس بالتیمور به طرز وحشیانه ای یک مرد سیاه پوست را مورد ضرب و شتم قرار داد. وی برای درمان جراحاتی چون؛ شکستگی فک و ضرب دیدگی دنده ها به بیمارستان منتقل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  یک افسر پلیس بالتیمور به طرز وحشیانه ای یک مرد سیاه پوست را مورد ضرب و شتم قرار داد. این اقدام، مشکلات جدیدی را برای این بخش ایجاد می کند.ویدئویی که یک افسر پلیس بالتیمور را در حال کتک زدن مرد سیاه پوست نشان می داد به سرعت در اینترنت پخش شد و منجر به استعفای این افسر و مشاجره ای جدید را برای اداره پلیسی که مشکل طولانی مدت در برخورد با ساکنان سیاه پوست شهر دارد، ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
در این ویدئو که توسط یک تماشاچی ضبط و در فیس بوک و اینستاگرام پست شد، یک افسر پلیس مک‌گریر (McGrier) سیاه پوست 26 ساله را از پشت به دیوار می کوبد. مک‌گریر بر پلیسی که چندین ثانیه بر سر و صورتش مشت می کوبید، فریاد می زند: "به من دست نزن."
,
 
,
آن دو به زمین می افتند و افسر پلیس سر مک‌گریر را به روی زمین بتنی می کشد. خون زیادی از دهان مک‌گریر بیرون می ریزد. انتقاد تماشاچیان از استفاده از زور توسط این پلیس در سراسر این ویدئو شنیده می شود.
,
 
,
مک‌گریر برای درمان جراحاتی چون؛ شکستگی فک و ضرب دیدگی دنده ها به بیمارستان منتقل شد.
,
 
,
وارن براون (Warren Brown) وکیل مدافع گفت: "به نظر می رسد که این افسر تصمیم داشت که مک‌گریر کیسه بوکس او شود."
,
 
,
گری تاگل (Gary Tuggle) کمیسر موقت پلیس گفت که عمیقا از این حادثه ناراحت شده است.
,
 
,
وی در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: "فکر نمی کنم که اعمالی که در ویدئو دیدم هیچ جای دیگری بوده باشد و این بسیار ناراحت کننده است."
,
 
,
کاترین پاگ (Catherine Pugh) شهردار بالتیمور نیز فیلم ضرب و شتم را ناراحت کننده خواند و گفت که از اداره پلیس درخواست پاسخگویی کرده است.
,
 
,
به نقل از vox،پاگ در بیانیه ای در 11 آگوست گفت: "ما روز و شب کار می کنیم تا عصر جدیدی از نظارت بر قانون اساسی در جامعه ایجاد کنیم و از این مورد یا هر مورد دیگری که باعث سلب اعتماد شهروندان از اداره پلیس بالتیمور شود، جلوگیری می کنیم."
, vox,
 
,
به گفته اداره پلیس، تحقیقات جنایی در مورد این موضوع ادامه دارد و توسط اداره پلیس و دفتر وکالت دولتی انجام خواهد شد.
,

 

,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه