اخبار داغ

حمله نتانیاهو به رهبر حزب کارگر انگلیس به خاطر حمایت از فلسطینی ها

حمله نتانیاهو به رهبر حزب کارگر انگلیس به خاطر حمایت از فلسطینی ها
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به "جرمی کوربین" رهبر حزب کارگر انگلیس به خاطر حضور در مراسم سال 2014 و اهدای حلقه گل به فلسطینی هایی که قربانی کشتار مونیخ شدند، حمله کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به "جرمی کوربین" رهبر حزب کارگر انگلیس به خاطر حضور در مراسم سال 2014 و اهدای حلقه گل به فلسطینی هایی که قربانی کشتار مونیخ شدند، حمله کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
روزنامه دیلی میل، تصویری را منتشر کرد که نشان می دهد، کوربین در نزدیکی قبر 4 فلسطینی که به سازمان سپتامبر سیاه (سازمان فلسطینی طرفدار گروه فتح) مرتبط بودند، تاج گلی در دست دارد.
,
حزب کارگر در ابتدا گفت که این مراسم در تونس به یاد کسانی بود که در بمباران مرکز فرماندهی سازمان آزادی ‌بخش فلسطین در سال 1985  توسط اسرائیل کشته شدند.
,
 
,
کوربین به Sky News گفت: "تاج گل در واقع گذاشته شد. هنگامی که آن گذاشته شد، من حضور داشتم. "
,
 
,
نتانیاهو در توئیتر، کوربین را به خاطر گذاشتن تاج گل و مقایسه اسرائیل با نازی ها متهم کرد. او گفت که این اقدام از سوی تمام طرف های سیاست مستحق محکومیت صریح است.
,
 
,
بنیامین نتانیاهو در توئیتش این چنین نوشت: "گذاشتن حلقه گل بر قبرهای تروریست هایی که در کشتار مونیخ مقصر بودند و قیاس اسرائیل با نازی ها توسط جرمی کوربین از سوی هر کسی (چپ، راست و هر چیز بین آنها) مستحق محکومیت بی قید و شرط است."
,
 
,
کوربین به سرعت واکنش نشان داد و گفت: "ادعاهای نتانیاهو در مورد اقدامات و سخنان من دروغ است."
,
 
,
نتانیاهو، رهبر حزب کارگر انگلیس را به خاطر حمایت از فلسطینی ها به شدت کوبید
, نتانیاهو، رهبر حزب کارگر انگلیس را به خاطر حمایت از فلسطینی ها به شدت کوبید,
 
,
به نقل از middleeastmonitor،وی در توئیتی نوشت: " آنچه که شایسته محکومیت صریح است، قتل عام بیش از 160 معترض فلسطینی از جمله ده ها کودک در غزه توسط نیروهای اسرائیلی از ماه مارس تاکنون است."
, middleeastmonitor,
 
,
وی در ادامه افزود: "قانون یک ملت که توسط دولت نتانیاهو ضمانت شد، بر اقلیت فلسطین تبعیض قائل می شود. من در کنار ده ها هزار نفر از شهروندان عرب و یهودی اسرائیل که در آخر هفته در تل آویو برای حقوق برابر تظاهرات می کنند، می ایستم."
,
 
,
کوربین از زمان کسب ریاست حزب کارگر در سال 2015 تاکنون، با اتهاماتی چون؛ پشتیبانی طولانی مدت از فلسطین و همکاری با تروریست ها و ضد یهودی ها مبارزه کرده است. او اکنون، در حال مبارزه با قانونگذاران خود در مورد اینکه آیا تعریف بین المللی ضد یهودیت را می پذیرد یا خیر، می باشد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه