اخبار داغ

واکنش مردم و مسئولین کردستان به سوال « آیا از عملکرد دولت راضی هستید»؟ + تصاویر

واکنش مردم و مسئولین کردستان به سوال « آیا از عملکرد دولت راضی هستید»؟ + تصاویر
آنچه در ادامه می‌خوانید نظر مردم و مسؤولین در خصوص عملکرد یک ساله دولت دوازدهم است که نظراتی کاملاً مخلاف هم عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، دولت تدبیر و امید با مدیریت آقای روحانی از تاریخ 12 مرداد 96 فعالیت دوباره خود را آغاز کرد اما هرچقدر زمان جلو رفت به دلیل نبود ثبات مدیریتی و بعضاً سیاست های داخلی و خارجی نادرست تیم مدیریتی دولت دوازدهم، در بازار و وضعیت اقتصاد و معیشت مردم اختلال به وجود آمد. به طوریکه بسیاری از افرادی که به آقای حسن روحانی در دولت دوازدهم آری گفتند اکنون پشیمان بوده و از وضعیت موجود اظهار نارضایتی می کنند. اما در مقابل مجموعه مدیران دستگاه های دولتی به سبب مسؤولیتی که دارند از وضعیت موجود راضی بوده و عملکرد دولت روحانی را مثبت ارزیابی می کنند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

در گزارش پیش ‌رو به سراغ تعدادی از مدیران و فرماندارن فعلی استان کردستان که در زمان انتخابات بیشترین فعالیت تبلیغاتی را در ستادهای آقای روحانی داشتند و برای پیروزی ایشان هر کاری کردند و بعداً هم مزدش را گرفتند، رفتیم تا نظر آنها در مورد عملکرد دولت را جویا شویم، که برخی با اطمینان گفتند از وضعیت موجود راضی هستند، برخی محافظه‌کارانه جواب دادند و برخی هم گفتند اگر نام مصاحبه کننده منتشر می‌شود راضی به مصاحبه نیستند!

,

 

,

خلاصه آنچه در ادامه می خوانید نظر مردم و مسؤولین در خصوص عملکرد یک ساله دولت دوازدهم است که نظراتی کاملاً مخلاف هم عنوان کردند.

,

 

,

عملکرد دولت روحانی رضایت بخش است

,

 

,

, ,

 

,

حسین فیروزی معاون اقتصادی استاندار کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی،  در خصوص عملکرد دولت روحانی، عنوان کرد: من عملکرد آقای روحانی را باتوجه به وضعیت سیاست بین‌الملل، اقتصاد جهانی، اقتصاد منطقه‌ای و سیاست اقتصادی منطقه بسیار مثبت و سازنده می‌بینم و همچنین معتقدم عملکرد رییس جمهور فعلی باتوجه به مقدورات و محذورات عالی و درجه یک است!

, کُردتودی،,

 

,

وی در واکنش به این سوال که تا چه اندازه از وضعیت اقتصادی جامعه مطلع هستید؟ گفت: من هر روز خودم خریدهای خودم را انجام می‌دهم و هر روز نیز درگیر مسائل اقتصادی هستم و قطعاً نمی توان اقتصاد را به صورت خطی بررسی کرد و باتوجه به اقتصاد در هم تنیده جهانی امروز، نمی‌توان یک مؤلفه تمام شده را عامل تمام نابسامانی های اقتصادی جامعه معرفی کرد.

,

 

,

معاون اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه اقتصاد پیچیده و مبهم امروز، نیازمند بررسی همه جانبه و تحلیل‌های جامع است، گفت: مثلاً اگر بگوییم در جامعه مشکل اقتصادی وجود دارد و دلیلش هم این است که دولت نظارت نمی‌کند، این یک بررسی خطی اقتصاد است و تحلیل درستی نیست.

,

 

,

فیروزی موضوعاتی مانند تحریم، سوداگری و ترس مردم در نابسامانی های اخیر اقتصادی جامعه را دخیل دانست و گفت: اگر کسی بگوید تحریم بر اقتصاد کشور تأثیر نداشته است من فکر می کنم چیزی از اقتصاد نمی داند. وی تصریح کرد: امروز سوداگران داخلی  و اختصار کنندگان در راستای کمک به تحریم کنندگان قدم بر می دارند و آخرین عامل بی ثباتی اقتصاد نیز خود مردم هستند. مثلاً وقتی می گویند سکه گران شده مردم برای خرید آن به بازار هجوم می‌برند و قیمت سکه را بالا می‌برند و یا وقتی می‌گویند مرغ گران شده، برای خرید بیشتر به بازار هجوم می‌برند و طبیعتاً قیمت مرغ افزایش می‌یابد.

,

 

,

معاون اقتصادی استاندار کردستان ابراز داشت: در یک کلمه، عملکرد دولت روحانی رضایت بخش است و مسئله اقتصاد را هم نمی توان به صورت خطی بررسی کرد و نیاز به تحلیل جامع دارد.

,

 

,

به عنوان یک مدیر دولتی نمی توانم از عملکرد دولت انتقاد کنم!

,

 

,

, ,

 

,

سید محسن علوی مدیر کل میراث فرهنگی کُردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، در پاسخ به سوال اینکه آیا از عملکرد دولت روحانی راضی هستید یا نه؛ اظهار کرد: من مدیر یک سیستم دولتی هستم و طبعاً می‌گوییم راضی هستیم  و در این رابطه باید از منتقدان دولت سوال کرد.

, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: عملکرد دولت روحانی را باید در شرایط زمان و مکان سنجید. دولت روحانی همان دولت گذشته است و باید دید که چرا مردم همانند گذشته از رییس جمهورشان ناراضی هستند!

,

 

,

بعید می‌دانم رأی دهندگان به آقای روحانی از انتخابشان پشیمان باشند!

,

 

,

, ,

 

,

کوهسار دادور فرماندار شهرستان سروآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، در خصوص عملکر دولت آقای روحانی، عنوان کرد: دولت روحانی، دولت منتخب مردم بوده و آقای روحانی فردی است که اکثر شرکت‌کنندگان در انتخابات به ایشان و برنامه های اعتدال رأی دادند و اکنون نیز بعید می‌دانم اکثر این افراد از انتخاب خود پشیمان باشند!

, کُردتودی،,

 

,

وی ادامه داد: مطئناً خروج ایران از افراطی‌گری‌های دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب توسط برنامه‌های اعتدال آقای روحانی میسر می‌شود و دولت ایشان در حوزه های مختلف، موفق عمل کرده است، اما متأسفانه در دولت دوازدهم با بدعهدی برجام مواجه شد و همین موضوع عاملی شد تا بخشی از مشکلات موجو د به وجود بیاید.

,

 

,

دادور تصریح کرد: البته تعدای محدود و معدود از مدیران اجرایی دولت آقای روحانی از عدم توانایی برخوردار هستند و قطعاً این مدیران پایش شده و از مجموعه دولت خارج خواهند شد.

,

 

,

فرماندار سروآباد خاطرنشان کرد: در دیدار مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم، ایشان بر هم افزایی سلایق و جناح‌های مختلف داخل کشور تأکید داشتند  و اعلام کردند اینکه عده ای می گویند دولت آقای روحانی باید برود در صف دشمن قرار دارند.

,

 

,

دادور گفت: از نظر بنده دولت آقای روحانی باتوجه به شرایط فعلی موفق عمل کرده و معتقدم به کمک پروردگار، منویات مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی این مقطع بحرانی نیز طی خواهد شد و دولت آقای روحانی همانند دوره اول سربلند خواهد شد.

,

 

,

ترجیح می‌دهم سکوت کنم!

,

 

,

, ,

 

,

لیلا آژیر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، نیز در این رابطه به خبرنگار کُردتودی، گفت: ترجیح می‌دهم در خصوص عملکرد دولت آقای روحانی سکوت کنم و اظهار نظری نداشته باشم!

, کُردتودی،,

 

,

مردم انگیزه فعالیت اقتصادی خود را به شدت از دست داده‌اند

,

 

,

, ,

 

,

مسعود الماسی فرماندار کامیاران در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا از عملکرد دولت روحانی راضی هستید یا نه؟ اظهار کرد: دولت نقش خود را خوب بازی می‌کند و با ارائه  بسته های تشویقی ، همانند کارگاه‌های کوچک و زود بازده و بسته های تشویقی به مردم ضعیف جامعه، کار خوب را پیش می برد اما چون بعضی از مردم اطلاع کافی از این بسته های تشویقی ندارند متاسفانه فکر می کنندکه بهترین بهره وری ها انجام نمی‌گردد و اطلاعات دقیق به مردم داده نمی شود.

, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: در حال حاضر شوک اقتصادی در بازار مشکل آفرین است و مهارت برخورد با این فضا، خلاء حل این مسئله است  لذا اگر مردم به سمت صادرات سوق داده شوند این راه حل می تواند نزدیکترین خروج از بحران باشد و متاسفانه افراد ماهر در جامعه کم هستند!

,

 

,

وی افزایش فعالیت های بین مرزی را یکی از راه های این دولت برای خروج از بحران دانست و گفت: بخشی از مردم جامعه، انگیزه ی فعالیت را به شدت از دست داده اند و لازم است که در این راستا منابع درآمدی افزایش پیدا کند.

,

 

,

 از عملکرد روحانی راضی نیستیم

,

 

,

, ,

 

,

و اما منصور مرادی یکی از نماینده‌های استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، در خصوص عملکرد دولت آقای روحانی، اظهار کرد: در دوره دولت تدبیر و امید، متاسفانه روز به روز نرخ دلار بالا رفته است و وضعیت معیشت مردم اصلا در وضع خوبی نیست و می توان گفت که نمره ی قابل قبولی ندارد.

, کُردتودی،,

 

,

نماینده شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: نرخ بالای دلار، گرانی اجناس، وضعیت بد جاده ها و موارد دیگر متاسفانه موجب شده است که مردم از وضعیت موجود ناراضی باشند .

,

 

,

مرادی اظهار کرد: کردستان استانی محروم است و زیر ساخت‌های آن نیز بسیار ضعیف می باشد لذا من به نوبه ی خود از عملکرد روحانی راضی نیستم و در برخی موارد نقدهای مختلفی بر این دولت وارد است. وی افزود:  بنده یکی از سوال کنندگان از رئیس جمهور در خصوص این وضعیت خواهم بود.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد درباره اینکه عملکرد اقتصادی دولت را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اغلب نمایندگان مجلس از عملکرد اقتصادی دولت راضی نیستند چرا که مشکلات مردم افزایش یافته است.

,

 

,

مرادی، افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس این انتظار را از شخص اول دولت دوازدهم داشتیم که ارتباط بیشتری نسبت به دولت یازدهم با نمایندگان مردم داشته باشد و با همفکری با آنها زمینه رفع مشکلات و توسعه در استان‌های مختلف را فراهم سازد اما متاسفانه این مهم اتفاق نیفتاد.

,

 

,

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس در ادامه با بیان اینکه از هیچ کاندیدای خاصی در بحث ریاست جمهوری حمایت نکرده‌ام، گفت: به عنوان نماینده مردم همواره سعی کرده‌ام در کنار مردم باشم.

,

 

,

در ادامه واکنش مردم به سوال «آیا از عملکرد دولت روحانی راضی هستید؟» در این فیلم را ببینید.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه