اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

اقتصاد لیبرال نمی‌تواند نسخه‌ای برای ایران باشد/ بسیج‌دانشجویی آرایش جنگ اقتصادی بگیرد

اقتصاد لیبرال نمی‌تواند نسخه‌ای برای ایران باشد/ بسیج‌دانشجویی آرایش جنگ اقتصادی بگیرد
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بسیج دانشجویی باید آرایش جنگ اقتصادی بگیرد و با رصد مشکلات و شناسایی نیازهای صنایع کوچک در کشور برای حل آنها راه حل علمی و مناسبی پیدا و ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد نیک‌روش در گفت‌وگو باصبح قزوین اظهار کرد: در دومین روز از آذرماه سال 67 امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج دانشجویان را صادر کردند و در دوران دفاع مقدس شهدای دانشجو از جمله شهید علم الهدی نقش کلیدی بسیار مهمی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم بسیج دانشجویی همان بسیجی باشد که امام راحل پیام آن را صادر کردند باید جوهره تشکیل این بسیج را پیدا کنیم و تربیت نیروهای متخصص در دانشگاه‌ها اگر همراه با موازین انقلاب سلامی باشد نیروهای همطراز انقلاب اسلامی تربیت می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند؛ دانشگاه مبدا تحولات است، عنوان کرد: ماموریت حوزه و دانشگاه تربیت نیروهای متخصص است؛ نیروهای تربیت‌یافته انقلاب اسلامی باید به گونه‌ای باشند که در مقام فکر و اندیشه، عمل و رفتار مطیع ولی و انقلاب اسلامی باشند. 

وی ادامه داد: امروزه شاهد این امر هستیم که هرگاه پیروی اندیشه‌ای و رفتاری از ولی فقیه صورت گرفت کام مستضعفین عالم شیرین شده است.

نیک‌روش تصریح کرد: هنگامی که فتوحات انقلاب اسلامی در داخل کشور و سراسر دنیا گسترش پیدا کند تمامی حقیقت جویان جهان از این پیروزی‌ها و فتوحات خوشحال می‌شوند و انگیزه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اصول نه شرقی و نه غربی گفت: اکنون فشارهای اقتصادی کام مردم را تلخ کرده است و این امر ناشی از وادادگی‌ها و چشم دوختن به شرق و غرب است.

این مقام مسئول ادامه داد: بعضی اوقات شاهد این امر هستیم که برخلاف اصول نه شرقی نه غربی که شعار انقلاب اسلامی است عمل می‌کنیم و فارغ التحصیل از دانشگاه‌های داخل کشور داریم.

بسیج دانشجویی برای مشکلات اقتصادی راهکار ارائه دهد
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اصول نه شرقی نه غربی را باید پاس بداریم، اذعان کرد: اقتصاد لیبرال نمی‌تواند نسخه‌ای برای پیش‌روندگی انقلاب و تشکیل حکومت بزرگ اسلامی در جهان داشته باشد.

نیک‌روش با اشاره به اهمیت بسیج دانشجویی و دانشگاه‌ها ابراز کرد: اهمیت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها در جهت تربیت نیروهای انقلابی و تولید علم است، علمی نافع که بتواند مشکلات مردم و انقلاب اسلامی را حل کند و برای مسلمین فایده داشته باشد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) گفت: وظیفه بسیج دانشجویی آن است که پرچم‌دار انقلاب اسلامی در دانشگاه باشد و بنا به فرموده‌ی مقام معظم رهبری "دانشگاه دستگاه انسان سازی جمهوری اسلامی است" و باید مطالبه‌گری را در خصوص مسائل واقعی انقلاب و مردم و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی با پشتوانه علمی مورد توجه جدی قرار دهد.

این مقام مسئول بیان کرد: بسیج طرح امام خمینی(ره) برای امت سازی بود و امام از ابتدای حرکت اسلامی بوده است و تاکنون به واسطه حضور امام و امت در کنار هم دشمنان انقلاب اسلامی نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی تصریح کرد: بسیج نهادی است که باید آحاد جامعه را همراه کند و به امت تبدیل کند امروزه نقش آن بسیار حساس‌تر و خطیرتر است و این سنگر مهمی است و باید هسته‌های مقاومت شکل‌گرفته و به شبکه‌های مقاومت تبدیل شوند. 

نیک‌روش با اشاره به بشارت‌های داده شده در قرآن کریم در زمینه استقامت ابراز کرد: کسانی که دفاع مقدس را درک کردند بسیاری از این بشارت‌ها را نیز درک کرده و حضور ملائک را دیدند و کسانی که در راه حق استقامت می‌کنند نتایج گوارای آن را خواهند دید.

وی در ادامه افزود: خداوند به ما توفیق دهد تا مسیر را به درستی تشخیص دهیم و استقامت کنیم تا در مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی فتوحات بیشتری داشته باشیم تا دل مردم بیشتر شاد شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان عنوان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی تحمیل شده برکشور بسیج دانشجویی باید آرایش جنگ اقتصادی بگیرد و با رصد مشکلات و شناسایی نیازهای صنایع کوچک در کشور برای حل آنها راه حل علمی و مناسبی پیدا و ارائه دهد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بسیج دانشجویی برای مشکلات اقتصادی راهکار ارائه دهد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه