اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

باور به توانمندی‌های داخلی در سیستم اجرایی کشور ضعیف است/ اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می‌کردیم تحریم اثر نداشت

باور به توانمندی‌های داخلی در سیستم اجرایی کشور ضعیف است/ اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می‌کردیم تحریم اثر نداشت
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی اعتقاد پیدا کنیم و سپس درصدد اجرایی‌کردن راه‌حل‌ها برآییم اما متأسفانه آن باور و اعتقاد در سیستم اجرایی کشور ضعیف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنانی را بیان می‌کنند که به آن باور دارند و اگر می‌خواهیم از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنیم ما نیز باید همان باور را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: ما باید به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی اعتقاد پیدا کنیم و سپس درصدد اجرایی‌کردن راه‌حل‌ها برآییم اما متأسفانه آن باور و اعتقاد در سیستم اجرایی کشور ضعیف است.

, وی افزود: ما باید به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی اعتقاد پیدا کنیم و سپس درصدد اجرایی‌کردن راه‌حل‌ها برآییم اما متأسفانه آن باور و اعتقاد در سیستم اجرایی کشور ضعیف است.,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کشور شرایط سخت‌تر از این را پشت سر گذاشته است، گفت: امروز که توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها بیشتر است چرا با ضعف بیشتری برخورد می‌کنیم؟

,

 

,

امیرحسنخانی تصریح کرد: ما نگران این نیستیم که مردم با کوچک‌ترین تشر آمریکا از کوره در روند بلکه نگران این هستیم که مسئولان از کوره در روند.

,

 

,

اگر اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده بودیم، تحریم اثر نداشت

, اگر اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده بودیم، تحریم اثر نداشت, اگر اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده بودیم، تحریم اثر نداشت,

وی با بیان این‌که مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم، مسائل درونی و مدیریت است، بیان کرد: کشور ما یک بار تحریم را تجربه کرده است و بایستی این بار با طراحی روش‌های بهتر در مقابله با تحریم‌ها، بهتر از گذشته عمل کند.

,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده بودیم، تحریم به هیچ‌وجه نمی‌توانست به این سرعت بر کشور اثر داشته باشد و باید به ظرفیت داخلی کشور توجه شود.

,

 

,

امیرحسنخانی اظهار کرد: هر مسئولی که در هر جایی بی‌تدبیری انجام داده بایستی پاسخ‌گو باشد و حداقل برخورد این است که تجربه شود و این بی‌تدبیری‌ها تکرار نشوند.

,

 

,

وی بیان کرد: باید از نظرات و راه‌حل‌های منتقدان و کارشناسان در جهت رفع مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی استفاده شود.

, وی بیان کرد: باید از نظرات و راه‌حل‌های منتقدان و کارشناسان در جهت رفع مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی استفاده شود.,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از قوانین ما ممکن است فسادانگیز باشند که بایستی مجلس این قوانین را اصلاح کند.

,

 

,

امیرحسنخانی تصریح کرد: گاهی اطلاعات بی‌اساس و کذب باعث ناامیدی مردم می‌شود که باید جلوی این‌ها گرفته شود به خصوص در فضای مجازی مطالبی گذاشته می‌شود که فرد بدون اطلاع از درستی و نادرستی آن را منتشر می‌کند.

,

 

,

وی با بیان این‌که ساده‌زیستی یعنی در میان مردم بودن، عنوان کرد: اتفاق خوبی که اکنون افتاده این است که ائمه جمعه در میان مردم حضور جدی‌تری پیدا کردند که بسیار کار ارزشمندی است.

,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم باید وحدت خود را حفظ کنند و نگویند این انقلاب و کشور برای ما چه کرده بلکه بگویید ما برای کشور چه کردیم و مسئولیت ما در قبال کشورمان چیست؟ هر چند مردم در قبال کشور مسئولیت خود را به خوبی انجام دادند و بایستی این را تکرار کنند.

,

 

,

 انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه