اخبار داغ

۴۲ کشته و زخمی در پی فروپاشی پلی در ایتالیا/ بی توجهی به فرسودگی زیرساخت ها در کشور مدرن اروپایی فاجعه آفرید + تصاویر

۴۲ کشته و زخمی در پی فروپاشی پلی در ایتالیا/ بی توجهی به فرسودگی زیرساخت ها در کشور مدرن اروپایی فاجعه آفرید + تصاویر
پس از دو سال هشدار فروپاشی، در اثر ریزش پل بزرگراه در جنوا ایتالیا، حداقل 26 نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ پس از دو سال هشدار فروپاشی، در اثر ریزش پل بزرگراه در جنوا ایتالیا، حداقل 26 نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
جوزپه کنته نخست وزیر ایتالیا، این حادثه را یک فاجعه عظیم و باورنکردنی در یک سیستم و یک کشور مدرن مانند ایتالیا نامید.
,
 
,
بی توجهی دولت ایتالیا به هشدار فروپاشی پل و جان باختن ده ها نفر از مردم + عکس
, بی توجهی دولت ایتالیا به هشدار فروپاشی پل و جان باختن ده ها نفر از مردم + عکس,
 
,
این فاجعه که در یک تبادل عمده ارتباطی، جنوا و دیگر شهرهای شمالی را به طرف سواحل شرقی لیگوریا به فرانسه متصل می کند، توجه را به زیرساخت های فرسوده ایتالیا، به ویژه پل های بتنی و پل های راه آهن آن که بعد از جنگ در سال های 1950 و 1960 ساخته شده بود، متمرکز کرد.
,
 
,
دلیل که منجر به فروپاشی پل موراندی (Morandi) شد، ناشناخته است. بازرسان گفتند که تحقیقات را آغاز می کنند اما هیچ هدف مشخصی ندارند.
,
 
,
دانیلو تونینلی وزیر حمل و نقل ایتالیا گفت که فروپاشی این پل غیر قابل قبول بود و اگر قصوری صورت گرفته باشد، هر کسی که این اشتباه را مرتکب شده باید تاوان آن را بپردازد.
,
 
,
گمانه زنی های اولیه بر ضعف ساختاری این پل تمرکز داشت.
,
 
,
شاهدان در روز تعطیل و پر ترافیک آخر هفته که شهروندان در حال سفر به سواحل و کوه ها بودند، صدای وحشتناکی از 45 متری پل در حوالی راه آهن شنیدند.
,
 
,
یک زن ناشناس که زیر پل ایستاده بود، گفت که پل مانند تپه ای از آرد پخته شده، فرو می ریخت. ویدئوی فروپاشی پل نشان می دهد که در یک منظره غبار آلود از فرو ریختن پل، مردی فریاد می زند: "اوه، خدا! آه، خدا!"
,
 
,
بی توجهی دولت ایتالیا به هشدار فروپاشی پل و جان باختن ده ها نفر از مردم + عکس
, بی توجهی دولت ایتالیا به هشدار فروپاشی پل و جان باختن ده ها نفر از مردم + عکس,
 
,
در تصویری وحشتناک یک کامیون سبز نیز تا لبه پل فرو ریخته شده پیش رفته بود.
,
 
,
به نقل از herald،بیش از 300 امدادرسان و سگ های تفحص در صحنه حضور داشتند. آنها از تجهیزات سنگین و سگ ها برای یافتن بازماندگان در آوار استفاده کردند. به گزارش رسانه ها، دست کم 4 نفر از زیر آوار زنده بیرون کشیده شدند.آنجلو بورلی رئیس سازمان حفاظت شهری ایتالیا گفت: "عملیات استخراج افرادی که در زیر قطعات پل و فلزات در هم پیچیده گرفتار شده اند، ادامه دارد."
, herald,
 
,
کنته پس از بازدید از محل وقوع حادثه، این اتفاق غم انگیز را یک جراحت جدی برای جنوا، لیگوریا و ایتالیا خواند.انجمن مهندسی شهری CNR ایتالیا گفت که عمر مفید سازه هایی پل موراندی به اتمام رسیده بود.این انجمن افزود که به روز رسانی و تقویت پل ها بسیار گران تر از تخریب و بازسازی آنها با تکنولوژی است و می تواند یک قرن به طول بیانجامد.
,
 
,
آنها به حوادث قبلی اشاره کردند: پلی که در آوریل سال 2017 در استان شمالی کونئو سقوط و پس از فرار به موقع افسران پلیس، ماشین پلیس را خرد کرد و یک پل هوایی که در شهر شمالی لکو (Lecco) که به خاطر سنگینی استثنایی سقوط و یک ماشین را خرد کرد و سبب مرگ راننده آن شد.
,
 
,
به تصاویری از این حادثه نگاه می کنیم:
,
 
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه