اخبار داغ

بر اثر حادثه جاده ای در سیستان وبلوچستان؛

یک قلاده گربه وحشی از ناحیه کمر آسیب دید/ مراقبت های پزشکی جهت درمان ادامه دارد

یک قلاده گربه وحشی از ناحیه کمر آسیب دید/ مراقبت های پزشکی جهت درمان ادامه دارد
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار گفت: یک قلاده گربه وحشی پس از حادثه جاده ای در نوار ساحلی چابهار-رمین از ناحیه کمر دچار آسیب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، اشرفعلی حسینی در خصوص جزئیات خبر فوق در گفت وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: یک قلاده گربه وحشی پس از حادثه جاده ای در نوار ساحلی چابهار-رمین تحت درمان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه گربه مذکور از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود، افزود: اقدامات و مراقبت های پزشکی جهت درمان این گونه در حال انجام می باشد.
رئیس حفاظت محیط زیست چابهار در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: گونه های این خانواده از گربه سانان دارای سری کوچک، پوزه کوتاه، گوش های نسبتاً کوچک و چشم های درشتی می باشند.
وی با یان اینکه اکثر گربه سانان شبگرد هستند، گفت: گربه وحشی گونه ای در معرض خطر با نام علمی Felis Silvestris و نام محلی بگور و یا گربک می باشد که شباهت زیادی به گربه اهلی دارد.
حسینی با بیان اینکه گربه هایی که در زیستگاه های مختلف ایران به صورت وحشی زندگی می کنند تفاوت های زیادی با هم دارند، ادامه داد: این گونه در اکثر زیستگاه های ایران اعم از جنگلی، کوهستانی، استپی، بیابانی و بلوچی و نزدیک به اماکن مسکونی دیده می شود.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
, ،,
,
,
, ،,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه