اخبار داغ

در بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت سیستان وبلوچستان مطرح شد؛

بازرسان بهداشت محیط حافظان اصلی دستاوردهای سلامت/ ۲۴ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد

بازرسان بهداشت محیط حافظان اصلی دستاوردهای سلامت/ ۲۴ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
معاون اجرایی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان از جمع آوری و معدوم سازی 24 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف از سطح مراکز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، مهدی زنگنه صبح امروز در بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان میرجاوه، با اشاره به نقش موثر نظارت های بهداشت محیطی در ارتقای شاخص های سلامت اظهار کرد: به منظور حفظ وارتقای سلامت شهروندان لازم است، بازرسی های بهداشت محیط با استمرار و جدیت خاصی اجرا شود.
وی بازرسان بهداشت محیط را حافظان اصلی دستاوردهای سلامت در حیطه کنترل کیفی مواد غذایی و آب آشامیدنی دانست و افزود: با نظارت های شبانه روزی از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و با جمع آوری و معدوم سازی مواد غذایی غیر قابل مصرف گام های اساسی در حفظ سلامت شهروندان برداشته شده است.
معاون اجرایی مرکز بهداشت استان در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: با نظارت بازرسان بهداشت محیط از ابتدای سال تاکنون حدود 24 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف از سطح مراکز عرضه مواد غذایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جمع آوری ومعدوم شده است .
وی به شهروندان توصیه کرد تا در زمان خرید به تاریخ تولید و انقضای مواد غذایی دقت و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت موارد را به سامانه 190 منعکس کنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
, و,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه