اخبار داغ

شهردار گالیکش:

نقد باید سازنده باشد / خبرنگار مصلح جامعه است

نقد باید سازنده باشد / خبرنگار مصلح جامعه است
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه‌این شهرستان تجلیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ رمضانعلی خسروی صبح امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان گالیکش گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران با روشنگری می‌تواند امید به زندگی را در جامعه افزایش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

336556hdgjmjc

, 336556hdgjmjc,

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها وظیفه مندی زیادی در جامعه دارند افزود: رسانه‌ها می‌توانند در توسعه فرهنگ، عمران و آبادانی جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

,

خسروی تصریح کرد: اگر موسسه و سازمانی نتواند به‌درستی از حوزه رسانه بهره‌مند شود قطعاً دچار مشکل خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت بسیاری در جامعه دارند گفت: اخلاق محوری باید موردتوجه خبرنگاران باشد و وقایع را آن‌چنان‌که هست گزارش دهند.

,

شهردار گالیکش با اشاره به اینکه نقد باید سازنده باشد گفت: نقد سازنده است؛ خبرنگاران مصلحان جامعه هستند. مدیران نیازمند نقد هستند و نقد عامل اصلاح مدیران است.

,

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال ماجراجویی و تخریب نام گالیکش هستند افزود: در تلاش هستیم گالیکش را در برخی موارد برند کنیم، اگر حمایت رسانه‌ها شامل این موضوع نباشد کار بسیار دشوار خواهد شد.

,

خسروی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را به کاربردیم تا اسیر حواشی نشویم گفت: آنچه در آموزه‌های دینی داریم بحث حق‌الناس است که در این راستا عملکردها باید به نحوی باشد تا حقی به گردن کسی نباشد.

,

وی افزود: شهردار و اعضای شورای اسلامی هیچ عملکرد پنهانی از مردم ندارند. در جهت شفاف‌سازی عمومی دستور داده‌شده تا در سایتی تمامی قراردادهای شهرداری منتشر شود تا شهروندان نسبت به عملکرد خادمین خودآگاهی داشته باشند.

,

خسروی افزود: در حال تعیین و تدوین سند راهبری ۲۰ ساله شهرداری هستیم که پس از اجرای آن نگاه و عملکرد اشتباه مدیریتی در حوزه شهری کمتر خواهد شد.

,

مطالبه حقوق شهروندان مسئولیت بزرگی بر دوش خبرنگاران است

, مطالبه حقوق شهروندان مسئولیت بزرگی بر دوش خبرنگاران است,

رئیس شورای اسلامی شهر گالیکش نیز در این جلسه گفت: اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی جامعه و مطالبه حقوق اولیه شهروندان دارند.

,

برات آشور فارسیانی افزود: اگر خبرنگاران در چارچوب قانون از آزادی قلم و بیان محدود شوند آن جامعه راه به‌جایی نخواهد برد.

,

وی با اشاره به شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» گفت: آزادی در جامعه و اصحاب رسانه وجود دارد اما اگر این آزادی از حدومرز خود خارج شود برای جامعه مشکل‌ساز خواهد شد. در رسانه‌ها نباید حرفی زده شود که نظام زیر سؤال برود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر گالیکش با اشاره به اینکه خبرنگاران دیده‌بانان مردم در جامعه هستند گفت: هیچ‌گاه رسانه‌ها نباید احساس کنند که مقابل مسئولین قرار دارند؛ باید این احساس در رسانه‌ها ایجاد شود که در جهت توسعه منطقه در کنار مسئولین قرار گیرند.

,

آشور فارسیانی تصریح کرد: اگر به دنبال ایجاد چالش و به‌زحمت کشیدن هم باشیم راه به‌جایی نخواهیم برد.

,

به گفته رییس شورای اسلامی شهر گالیکش امروزه برخی بدون داشتن تخصص به‌عنوان فرد رسانه‌ای در فضای مجازی پای‌کار آمده‌اند و مسائلی را مطرح می‌کنند که بار حقوقی دارد و جامعه را ملتهب می‌کنند.

,

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح و هدایایی از خبرنگاران شهرستان گالیکش تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه