اخبار داغ

مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه:

۱۰۰ هکتار از مراتع دامنه «پرآو» در آتش سوخت/ تلاش برای اطفا حریق

۱۰۰ هکتار از مراتع دامنه «پرآو» در آتش سوخت/ تلاش برای اطفا حریق
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از هلی‌برن نیروها برای مهار آتش‌سوزی دامنه‌های پرآو خبر داد و گفت: ۱۰۰ هکتار از مراتع دامنه‌های کوه‌ »پرآو» در آتش سوخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فریدون یاوری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: آتش‌سوزی رخ داده در مراتع روستای زالوآب و پشت ارتفاعات کوه پرآو از روز گذشته اتفاق افتاده است و نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست هنوز در تلاش برای مهار آتش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: روز گذشته همکاران محیط زیست و منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند و تا تاریکی هوا کار اطفا تقریبا رو به اتمام بود اما شب دوباره آتش شعله‌ور شد.

,

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از طریق هوانیروز با ۲ فروند هلی‌کوپتر نیروهای ما برای اطفای حریق به ارتفاعات صعب‌العبور این منطقه هلی‌برن شدند و مشغول خاموش کردن آتش هستند.

,

وی تصریح کرد: تعدادی از همکاران نیز در دامنه کوه مستقر شده‌اند و در تلاش هستیم تا با همکاری هوانیروز این افراد هم به ارتفاعات هلی‌برن شوند.

,

یاوری در مورد وسعت و دامنه این آتش‌سوزی نیز گفت: طبق برآوردهای اولیه وسعت این آتش‌سوزی حدود ۱۰۰ هکتار است.

,

وی در مورد علت این آتش‌سوزی نیز بیان داشت: علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است چون آتش در جهات وسیعی انتشار یافته است.

,

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در پایان از مردم خواست در هنگام رفتن به دامن طبیعت مراعات کنند و دقت کنند که یک شعله کوچک چه خسارتی را به طبیعت وارد می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه