اخبار داغ

به دنبال قطعی مکرر برق؛

تماس بیش از ۴۲ هزار شهروند مینابی با سامانه ۱۲۱

تماس بیش از ۴۲ هزار شهروند مینابی با سامانه ۱۲۱
مدیر برق میناب گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر برای پیگیری قطعی خطوط برق با سامانه اتفاقات این اداره تماس داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کیوان براتی، مدیر برق شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به دنبال قطعی اخیر خطوط برق در این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر برای پیگیری قطعی خطوط برق با سامانه ۱۲۱این اداره تماس داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
 
,
مدیر برق شهرستان میناب افزود: از تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ تماس گرفته شده بطور متوسط در هر ساعت به تماس ۲۵۵مشترک پاسخ داده شده که از این تعداد دو هزار و ۸۱۰ تماس از دست رفته بوده است.
,
 
,
براتی میانگین تماس در هر روز  را چهار هزار تماس عنوان کرد و افزود: درباره افکار عمومی باید قضاوت درستی صورت گیرد، ما به دنبال رشد و تعالی و حرکت رو به جلو هستیم این کار محقق نمی شود جز با مطالبه گری اصحاب رسانه.
,
 
,
وی گفت: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مستقیم بین مردم و شرکت توزیع نیروی برق میناب است که در راستای رضایتمندی مشترکین با هدف جمع‌آوری، دسته‌بندی و پیگیری خاموشی‌های برق و حوادث به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌کند.
,
 
,
مدیر برق شهرستان میناب از مرم خواست در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت‌های برق ۱۲۱ اعلام کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه