به دنبال قطعی مکرر برق؛
تماس بیش از ۴۲ هزار شهروند مینابی با سامانه ۱۲۱
مدیر برق میناب گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر برای پیگیری قطعی خطوط برق با سامانه اتفاقات این اداره تماس داشتند.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کیوان براتی، مدیر برق شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به دنبال قطعی اخیر خطوط برق در این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر برای پیگیری قطعی خطوط برق با سامانه ۱۲۱این اداره تماس داشتند.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هرمز,
,
مدیر برق شهرستان میناب افزود: از تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ تماس گرفته شده بطور متوسط در هر ساعت به تماس ۲۵۵مشترک پاسخ داده شده که از این تعداد دو هزار و ۸۱۰ تماس از دست رفته بوده است.
,
,
براتی میانگین تماس در هر روز را چهار هزار تماس عنوان کرد و افزود: درباره افکار عمومی باید قضاوت درستی صورت گیرد، ما به دنبال رشد و تعالی و حرکت رو به جلو هستیم این کار محقق نمی شود جز با مطالبه گری اصحاب رسانه.
,
,
وی گفت: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مستقیم بین مردم و شرکت توزیع نیروی برق میناب است که در راستای رضایتمندی مشترکین با هدف جمعآوری، دستهبندی و پیگیری خاموشیهای برق و حوادث به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه میکند.
,
,
مدیر برق شهرستان میناب از مرم خواست در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریتهای برق ۱۲۱ اعلام کنند.
,
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه