اخبار داغ

عضو شورای شهر زنجان:

پروژه‌های جدید شهری براساس طرح مناسب سازی اجرا می‌شود

پروژه‌های جدید شهری براساس طرح مناسب سازی اجرا می‌شود
عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری براساس طرح مناسب سازی گفت: نظارت در اجرای پروژه‌های معابر عمومی شهری افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حمیدرضا حمیدی امروز در جلسه مناسب سازی اماکن و معابر شهری با اشاره به اقدمات انجام شده از سوی شورای شهر زنجان برای مناسب سازی فضای شهری اظهار کرد: کتابچه‌ای در خصوص مناسب سازی فضای شهری در سه سه جلد تهیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مناسب سازی شده در سطح شهر زنجان تصریح کرد: در اجرای پروژه ها شهری که معابر عمومی شهر زنجان اجرا می‌شود نگاه‌ ویژه‌ای به بحث مناسب سازی می‌شود.

,

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به مناسب سازی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی سطح شهر زنجان عنوان کرد: 6 دستگاه در این راستا خریداری شده و اقدامات لازم برای خرید 10 دستگاه‌ نیز در دست اقدام است.

,

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای طرح‌های مناسب سازی معابر عمومی سطح شهر زنجان با توجه به نطرات معلولان انجام می‌شود عنوان کرد: براین اساس پرسشنامه‌هایی تهیه شده و در اختیار معلولان قرار داده می‌شود تا در اجرای طرح‌های مناسب سازی شهری ازنظرات آنها نیز استفاده شود.

,

حمیدی با اشاره به نظارت بر پروژه‌های جدید شهری به منظور رعایت مناسب سازی برای تردد معلولان و جانبازان بیان کرد: نظارت‌ها در این راستا افزایش یافته و پیگیری‌های لازم برای سه برابر شدن بودجه مناسب سازی انجام می‌شود.

,

توجه به اجرای طرح مناسب سازی در مدارس استان زنجان

, توجه به اجرای طرح مناسب سازی در مدارس استان زنجان, توجه به اجرای طرح مناسب سازی در مدارس استان زنجان,

محمد محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: بعد از تصویب قانون معلولان همه ادارات در کنار استانداری ها شروع کردند به مناسب سازی امروزه ادبیات مناسب سازی بین مسئولان جا افتاده و همه به این فکر هستند، اگر بخواهیم معلولان کنج نشین نباشند و حضور فعال داشته باشند باید مناسب سازی را مد نطر قرار دهیم.

,

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان به فکر معلولان باشند، مدارس استان نیازمند مناسب سازی است.

,

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: در استانه ایام محرم هستیم اوقاف و امور خیریه تسهیل دسترسی به اماکن مذهبی را نیز باید مد نظر قرار دهد.

,

وی بیان کرد: کمیسیون ماده 100 شهرداری ساختمان‌های فاقد مناسب سازی را جریمه کند و این جرائم باید غیر قابل تبدیل به جریمه نقدی باشد و همچنین مکاتبات با ریاست دادگستری استان و شوراهای اسلامی و شهرداران جهت رعایت این مساله صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه