اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری نذورات مردم در روز عید قربان

آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری نذورات مردم در روز عید قربان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری نذورات مردم در روز عید قربان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از آمادگی این نهاد برای جمعآوری نذورات و کمکهای مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و اظهار کرد: به همین منظور 115 پایگاه جمعآوری نذورات و کمکهای مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان زنجان راهاندازی میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بابیان اینکه مردم خیر و نیکوکاراستان زنجان میتوانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاههای کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، افزود: کمکهای جمع آوری شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: این نهاد امسال نیز همانند سال های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئتامنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانیهای نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمعآوری و در همان روز بین نیازمندان توزیع میکند.

,

صفری گفت: مردم خیر استان میتوانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری0968877 و یا با شمارهگیری کد #024*۸۸۷۷* کمکهای خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان واقعی برسانند.

,

گفتنی است ،مردم خیر و نیکوکارپایتخت شور وشعور حسینی سال گذشته بیش از190میلیون تومان در روز عید سعید قربان بهصورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان این استان در قالب طرح نذر و قربانی کمک کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه